2 prinser og et nurk på vei Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Bare 2 dager inni 3 trimester og sjukehuset måtte besøkes. Kynnerne ble en del for vonde og eg fikk en liten blødning så måtte inn å sjekke at ting ikke var igang. Men det var det ikke heldigvis. men livmorhalsen var gått litt fra 5.4 og ned til 4,7 cm. men den var lukket å fin og ga ikke forandringer mens eg var der. Ta paracett og ta det rolig fysisk litt fremover var beskjeden. Med andre beskjeder som at eg høy sannsynlig ville gå til termin siden dei 2 andre var kommet til rundt dei tider.. Sitte forsatt med kynnere men ikke fullt så vonde som igår.. Så satse på dei vil gi seg... det var min klage for idag :-/
Seier&Glede ♥♥ Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Jeg har hatt regelmessige kynnere siden uke 26, og gått på Bricanyl 7,5 mg hver dag siden. - Livmorhalsen er flat nå i uke 35, og alle har hele tiden sagt at denne babyen kommer før tiden.. Men etter gårsdagens kontroll så sier legen at den kan fint gå til termin, og det er bra den går til termin! Pga hyppige kynnere så er babyen veldig våken, og aktiv, og dermed ganske liten (25% vekstavvik forrige måling) og jeg håper den klarer å legge på seg masse til termin, og at h*n kommer frisk og rask til verden! - Anbefaler deg å spørre etter Bricanyl tabletter - de funker til å ta bort brodden av kynnerne. Da blir de ikke så smertefulle.
2 prinser og et nurk på vei Skrevet 15. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2011 Har bare hatt de noen dager nå sammenhengene. Skal til JM på sjukehuset på mandag så får høre med ho hva ho sier. Eg føle knøttet i magen er mer rolig etter eg begynte med dei. Men nå har eg morkaka på fremre vegg så den dempe noe enda. så slepp kansje billig unna pga de Har og bedt om målig av baby og sjekke fostervannet mot slutten denne gang da eg hadde så mye at fødselen ikke klarte starte selv sist gang. Gjekk da i 4 uker med rier men ingenting skjedde noe særlig fikk 1 cm bare av de da tok dei vannet 7 dager før ul termin. men så ble kroppen min så sliten at den orket ikke mer og stoppet ALT så ble ks. Å ALDRI mer de. Eg trodde dei hadde slutta med bricanylen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå