Gjest usababy Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Det skal jo komme en blødning i perioden når man sprayer med nesesprayen, før en begynner på sprøytene. Når kan jeg forvente at denne kommer? Er det nokså likt hos alle, eller er det individuelt? Jeg er nå på sprayedag 11.
Ele Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 Jeg kan ikke snakke generelt, men jeg fikk mensen til vanlig tid, dvs 4 uker etter forrige mens for min sin del!
Ele Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 Jeg kan ikke snakke generelt, men jeg fikk mensen til vanlig tid, dvs 4 uker etter forrige mens for min sin del!
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 Hei USAbaby:) Jeg fikk i går, dag 6:) Har du fått noen bivirkninger? Jeg har vært i fin form, men i dag er formen sjaber. Håper det er noe forbigående:) Lykke til videre!
Gjest usababy Skrevet 15. november 2011 #6 Skrevet 15. november 2011 Hei :-) Svarte deg akkurat i den andre tråden. For min del var formen med trøtthet og ukonsentrerthet forbigående. Håper du erfarer det samme :-) Venter fortsatt på blødning...dag 12 idag.
*Smiley* Skrevet 15. november 2011 #7 Skrevet 15. november 2011 Hei. Jeg ventet og ventet men den kom aldri.Var visst gravid:)12 dager er en stund.
Gjest usababy Skrevet 17. november 2011 #8 Skrevet 17. november 2011 Kan visst puste lettet ut, for nå ser det ut til at blødningen er igang. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå