Gå til innhold

Blir flyreisen dekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vi bor kjempelangt unna sykehuset vårt, vil flyreisen og overnatting dekkes? Noen som vet dett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er kjempe langt? Vi bor 40 mil unna, og fikk beskjed sist gang at hvis vi hadde time kl 11 el senere så kunne vi fint kjøre tur retur samme dag.. så vi fikk dekket kjøring og kost, men ikke overnatting.. ( kost tilsvarte 45 kr hver vei, det er ikke stort).. Men selv om Helfo har sine retningslinjer å følge så er det visst forskjell alikevel om hva de svarer.. for gangen etter så ringte de og lurte på om hvorfor vi hadde kjørt tur retur samme dag.. Drog kl 05 om morgenen og var hjemme igjen kl 22 om kvelden.. må jo ha litt pauser da man er ute å kjøre..

Skrevet

Vi har 55 mil tar ca 8,5 time å kjøre om man kjører i ett uten pauser.

Føler dett blir litt langt å kjøre begge veier, og mye billigere med fly.

vet du noe om det?

Skrevet

man får dekket den billigst reisen, så da blir det vel flytur for dere.. Vi må kjøre 2 timer sør over for så å ta fy nordover hvis vi skal ta fly,. så det gidder jeg ikke.. (også må jeg ha med vesla på 7,5 mnd, og vil ikke ta henne med i fly alt nå). og jeg har aldri hatt noe imot å kjøre bil. :)

Men hvordan det blie med overnatting hos dere vet jeg ikke.. ta å ring helfo å spør? Lettest det. :) lykke til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...