eka72 prøver igjen Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Å herregud skal det aldri gå vår vei:-( Dette var vårt 5 innsett, og etter småblødninger fra rugedag 8 så kom tr. for fullt i natt.. Er nå mer sint og forba..... enn lei meg, skulle tro man ble vant til å få negativt resultat, men man starter jo opp på behandlig for å få ønsket oppylt, og jeg syns det bare blir vanskliger og vanskliger å takle denne nedturen:-/ Nå blir det ihvertfall en laaang pause, skal gå i tenkeboksen en stund, og vurdere om det er lurt og utsette seg for denne påkjenningen både psykisk og fysisk.. Kanskje det er meningen at man ikke skal få egne barn!! Takk for all støtte og oppmuntrende ord gjennom flere mnd. faktisk år jenter! Klem fra eka72 som er lei seg
Tante_Esel Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 saa leit mnd begynte med saa mange positive tester... men naa er det bare negative Haaper tenkeboksen er snill med deg, saa du slipper aa vaere der saa lenge... og forresten... skrik og rop av full hals hvor sint, frustrert og lei deg du er... ! stor klem!
eka72 prøver igjen Skrevet 15. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2011 Tusen takk for oppmuntrende ord Adine! Lykke til med lille spiren i magen:0) Skal komme innom å titte etter deg!!!!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 Hei, har ikke vært her inne så lenge, men trist å se at det ikke gikk nå heller :-( Er det førstemann dere prøver på? Det er så URETTFERDIG at noen skal måtte slite så mye! Håper du kommer deg fort ut av boksen og at neste forsøk sitter som et skudd Ønsker dere masse lykke til, og sender en klem :-))
eka72 prøver igjen Skrevet 16. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2011 Hei, hei Tigerlise&Anton! Tusen takk for støtten:-) Ja, desverre så er den ingen barn her i huset , og ønske er enormt stooort etter barn, men det er det jo selvfølgelig for alle her inn.... Ønsker også deg lykke til videre!! Er du igang med regime nå eller?? Klem
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 Jeg er ikke i gang enda. Må vente en syklus før jeg kan starte (SA for snart 4 uker siden), så håper mensen kommer om ikke så altfor mange ukene. I sommer hadde jeg en syklus på 56 dager, så kjipt om jeg må ha 2 sånne sykluser før vi kommer i gang... Vet jo ikke når kroppen er klar for ny EL heller, spotter fremdeles litt. Håper å komme igang på nyåret. Egentlig litt greit om jeg slipper å tenke på mat og drikke i jula også :-) Ellers skal jeg ikke klage, vi har allerede en skjønn 2-åring, og det er hundre tusen ganger bedre enn ingen! Så får vi se om vi er så heldige å få en til Har prøvd i til sammen 7,5 år nå (inkl. svangerskap), så om ikke ivf funker avslutter vi prosjektet etter de 3 forsøkene (førstemann kom naturlig etter 5 års prøving).
eka72 prøver igjen Skrevet 17. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2011 Hallo!! Så trist at du mistet da Tigerlise&Anton :-( ikke lett og oppleve det.... Oj, oj, oj sååå lang syklus som 56 dager, håper veldig at du slipper det denne syklusen da... Og at du kan komme igang med regime ganske snart. Rett over jula, så kan du kose deg både med goooood mat og ikke minst god drikke i jula :0) Kanskje godt å slippe å være full av hormoner i jula, når du har en 2 åring som sikker gleder seg til julenissen kommer:-) Lykketil med videre prøving!! Skal stikke innom å titte etter deg!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 17. november 2011 #8 Skrevet 17. november 2011 Hehe, ja du sier noe - hadde glemt dette med hormoner... Ellers gikk det ganske greit å miste, man blir på en måte vant med at ting ikke går på skinner, og holder forhåpningene nede. Men trist er det jo alltid, man vil jo så gjerne! Håper vi kan følges i 2012 da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå