Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke nok melk til å fullamme min gutt på 14 dager, så vi må gi han erstatning på tåteflaske i tillegg. Jeg synes han lager litt "rare" lyder når han suger på den. Dvs han har riktig sugeteknikk, men han virker litt "kortpustet" om jeg kan beskrive det slik- han har også en lyd samtidig. Det er ikke slik under hele matingen. Noen som vet hva årsaken kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille gutt har stramt tungebånd, ble oppdaget for sent til at de ville gjøre noe (3 mnd), så jeg måtte gi opp ammingen.Ble henvist til sykehuset da han spiste altfor lite også av flaske, og det kom lyder da han sugde på flasken, en klikkelyd på en måte som kom og gikk. De ville observere et måltid på sykehuset og sa med en gang at den lyden kom av at han hadde for stramt tungebånd. Få de til å sjekke tungebåndet til gutten din, mulig de gjør noe med det siden han er så liten. Dersom det er det vil det spare deg for mye pes med matingen.

Skrevet

Takk for svar :) etter din beskrivelse virker det ikke som om det er dette som er problemet. I utgangspunktet mistenker jeg at det kan være en koselyd og at gutten vår enda trener på å puste ( siden han er rimelig nyfødt)... Men stoler ikke blindt på mine tanker om dette.

Derfor skrev jeg innlegget fordi jeg ønsket å få noen tanker fra dere om hva dette kan være ... :)

Skrevet

glemte å nevne at det er ingen problemer med å få gitt han mat :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...