Frøken Ubesluttsom Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Jeg liker navnet Katharina/Katarina veldig godt. Men syns kanskje det er litt "hardt" hvis dere skjønner hva jeg mener med det. Hva syns dere? Syns dere det er best med eller uten H? jeg veit ikke hva som er vanligst.
Giss Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 Katharina synes jeg faktisk ser best ut med h. Uvisst hvorfor.... Det er et flott navn!
Suebird Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 Enig med Giss. Litt hardt, men allikevel pent
LilleBitteliten Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Jeg synes det er ok. Ikke veldig fint. Helt greit. Forstår hva du mener med at det er litt hardt.
Andreaa Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 Jeg synes Katarina er finest uten h. Egentlig er jeg mye mer glad i Katrine. Jeg synes det er mye gladere på en måte, samtidig som det også er sterkt. Men Katarina er også fint!
*Dubsgirl* Skrevet 14. november 2011 #6 Skrevet 14. november 2011 Jeg syns det er et flott navn, og liker det best uten K.. Katarina:)
sommertiara Skrevet 14. november 2011 #7 Skrevet 14. november 2011 Jeg liker det ganske godt. Stilig, oppfatter det ikke som hardt. Det er vanligst å skrive det med h, jeg synes ikke det er så viktig om det skrives med eller uten.
Lille_frøken:) Skrevet 15. november 2011 #8 Skrevet 15. november 2011 Jeg synes det er fint. Best uten h... som Katarina. Det er et sterkt kvinnenavn, og jeg synes kanskje det er mer sterkt enn hardt. Jeg liker jo sterke kvinnenavn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå