Gå til innhold

hvor mye sover deres lille? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, hvor mye i løpet av natta, og hvor lange- og hvor mage lurer i løpet av dagen?

Min lille har sovet 9+2-3 på natta, og ca 1t på formiddagen, mellom 3-5 t fra kl 12 ca. Og ca de times tid tidlig på kvelden.. og legge tid igjen ca kl 22.

Men nå har dette brått endret seg. 4-5t+2+1+1+1+1. Og ca 3-4 timEr i løpet av dagen... Han er 3,5 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og litt skrivefeil da ;) men men...

Skrevet

Min gutt er 3,5 mndr, og vi har kommet inn i en grei rutine nå. Dagene er omtrent slik:

Mat og legger seg kl 19. Sover 19-22/23. Mat. Sover 23-3/4. Mat. Sover 4-7/8.

Dersom han våkner kl 7 trenger han 3 dupper Ila dagen. Sover 8-9/10, 11/12-13 og 14/15-17.

Dersom jeg lurer ham til å sove litt lenger etter frokost i syv-tiden slik at han sover til litt over 8, trenger han 2 dupper Ila dagen. Sover da 10-13 og 14/15-17.

Jeg vekker ham uansett kl 17, slik at han skal bli trøtt igjen til kvelden.

Det er selvfølgelig ikke alle dagene som er så eksemplariske som over... Noen ganger sliter vi med dagsoving, han våkner etter 30 min, må bysset mye osv osv. Og noen dager når vi er på farten blir også dagene annerledes med kortere og flere soveperioder.

Skrevet

Omtrent akkurat slik dagrutine har lillejenta mi også på snart 4 mnd. Forskjellen er kveld og natt, for da legger hun seg 20 og sover til 6.30-0700.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...