nr 4 i vente <3 Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Torsdag 10.11 kl 8.30 gikk vannet. Riene uteble,så var til kontroll på sykehuset samme dag. Alt viste seg å være fint, fikk beskjed om å komme tilbake kl 13, den 11.11. Da vi kom dit, sjekket di det di skulle, å fant ut at babyen ble stresset over di svake sammentrekningene jeg hadde. (var kynnere, ikke rier) så fikk beskjed om at jeg måtte inn til lege.Hun fant da ut at di skulle sette i gang fødselen etter mye undersøkelser frem og tilbake. Ble sendt på fødeavdelingen kl 18, fikk elektrode på hode til den lille. å da startet riene sånn smått av seg selv rundt 18.10. Var ingen som trudde det skulle bli baby den 11.11 da det var så kort tid igjen av den dagen. men... Riene tok seg fort opp, ca kl 18.50 ble jeg satt på drypp, med 15 ml i timen. Ikke store hjelpemiddelet til å sette i gang, hadde allerede sterke rier. Ba om lystgass ca 19.15. da hadde jeg så sterke rier med korte mellomrom. kl 20.16 den 11.11.11 kom vår lille prins til verden. Brukte ca 2 timer fra første svake rie, til han var ute. nå har vi 2 stolte storesøsken, å er en stor og lykkelig familie. Litt morsomt å vite at store bror er født 04.04 mens store søster er født 12.12 og lille bror ble født 11.11. så nå har vi 3 herlige barn, med like fine datoer Takker for meg, å sender masse fødestøv videre. Lykke lykke til, til dere andre som fremdeles venter. Verdens vakkreste opplevelse. Gled dere
*Miss Flua* Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Gratulerer så masse med lillebror! Og god planlegging med tanke på fødselsdatoer ja hehe! Kos dere masse :)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Gratulerer så mye med ny liten baby =) Så bra fødselen gikk såpass fort og greit. Kos dere masse =)
nr 4 i vente <3 Skrevet 13. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2011 Tusen takk =) Han veide forresten 3280 var 50 cm og 34 rundt hode
strikkedilla Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Gratulerer så masse! Godt jobbet mht fødselsdatoer til barna dine! Kos dere masse med siste tilskudd til familien!
vi3 Skrevet 14. november 2011 #6 Skrevet 14. november 2011 Gratulerer så mye med prinsen din )) Nyt babytiden, det gjør jeg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå