Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Hei:) Er da så "heldig" at jeg har funnet meg en sjømann, noe som gjør at han er hjemme i fire uker og borte i fire uker. Sier seg selv at det ikke blir mulig å treffe alle EL jeg har, og som har ført til at vi har måttet prøve ekstra lenge før vi nå får prøverør. Det vi nå tenker en del på er hvordan de legger opp prøverørsbehandlingen for oss, siden det må klaffe med at han også er hjemme. Noen som har erfaring med dette? Har mannen mulighet til å få eventuelt en form for sykmelding om uthenting skulle bli når han skulle vært på jobb? He he, er en person som liker at de praktiske tingene er i orden, for da føler jeg at jeg har litt mer kontroll;)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Ikke bare bare å få alt til å gå opp alltid... Men siden du mest sansynlig skal nedreguleres på spray,har de full mulighet til å styre deg slik at uttak og innsetting blir i hans friperiode. Lurt å informere om dette når dere er der på samtale ;O). Men ikke noe å fortvile over,dette ordner seg !!!
Alvepia *happy mum* Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Hei hei Min mann er sjømann også... JUHUUU hehe... Her har det aldri vært snakk om noen sykemelding for mannen, her måtte ting skje når han var hjemme... behandler sykemelder IKKE. Så fremst han ikke klarer å "lure" fastlegen litt ;-) Vi ga klar beskjed om dette til behandler, å det gikk kjempe fint. Vi har hoppet på hvertforsøk som har klaffet med at han er hjemme (for det kan jo fort skje at det går en tid før det klaffer inn). Og det er ikke bare bare for klinikken/behandler å regulere oss så lenge til at han kommer hjem. (det var i hverfall den beskjed jeg fikk).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå