Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg endelig fått 2 streker på testen - etter 1 1/2 år med prøving :) Nå krysser vi alt vi kan og håper på at spiren sitter! Etter så lang prøvetid har jeg jo nesten ikke tenkt på hva som skjer når jeg blir gravid. Fokuset har jo stått på å BLI gravid. Så nå er jeg litt i ørske!! Hva - Hvor - Hvordan!! Masse å lese seg opp på nå ja :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye til deg..:)

Er i akkurat samme situasjon selv.. Prøvd halvannet år og fikk positiv digital test igår:) Dette er bare 3. el på halvannet år og denne gangen fikk jeg hormonstimulering i form av sprøyter..

Har ikke helt gått inn på meg enda så tar nok noen dager før jeg tror på det.. Er første barnet vårt så jeg gleder meg masse.. Krysser alt jeg kan for at denne spiren og din sitter i 8mnd til:)

Har du barn fra før?

Skrevet

Gratulerer så mye til deg også :)

Jeg hadde mensen gjevnlig, hadde bare ikke egg. Skulle begynt på pergo neste pp, men det slipper vi nå :) :) :) :) Går på metformin da, så tror jeg skal ringe til legen i dag bare for å høre hva jeg skal gjøre.

Ingen barn fra før! Så her blir alt nytt og spennende :) Min samboer sa det så greit i går "tror jeg må kjøpe meg en bok med barnesanger i, jeg husker jo ingen!"... Men barnet er veldig ønsket, så her tar vi alle utfordringer med et smil :)

Håper det går rette veien for oss begge :)

Skrevet

Jeg krysser fingrene hardt for oss begge to:)

Samboeren er helt i ekstase.. Han har ønsket dette like sterkt som meg og har ingen bekymringer for sa eller ma så han er tydeligvis pappa allerede han.. Hehe..

Vi skal til Sverige til helga og da skal vi innom babyshopen bare for å glo litt og drømme oss vekk. Gleder meg..

Vi må tenke positivt!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...