mammantil2<3 Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 jeg er i dag 11 uker på vei, å synes se antydning til en liten mage... når fikk du mage med nr 2?
bolla12 Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Jeg er i dag 9+5 og har fått en gigantisk ball. Er håpløst for meg å skjule det. har hatt mage de to siste ukene...og den vokser i rimelig bra tempo. venter bare på at den skal stagnere. Og det er nr 2.
*LilleTroll + spira Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Det samme her! Venter nr to, jeg har ikke lagt på meg et gram.. Men magen, den stikker ut. Bløt og slapp (huff).. Det er nok både det at musklaturen er slappere, fornøyelsen tar lenger tid, luft... Også vises vel magen raske med nr to?! :-) Spennende nå som livmoren snart beveger seg over symfysen.. Og det virkelig er lille knotter som beveger seg opp! Jeg innbiller meg at jeg kjenner små bobler og av og til. Usikker på om det er luft eller hva det er, men jeg kjente bevegelse fra uke 14 med nr én.. Så det kan jo være det ikke så lenge til den lille gir faktiske tegn :-)
Prøver igjen *junibaby12* Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 Jeg er 9+3 og ser veeeldig gravid ut..Mannen min reagerte i kveld også; "Shit for en mage du har fått!!" Blir vanskelig å holde det skjult i flere uker til. Ikke gravid med nr 2, men jeg var gravid i uke 14 for 6 mnd siden (skulle faktisk hatt termin i morra), mulig det har noe å si... Er jo bare oppblåst, men den ser ut som en skikkelig babykul. Gleder meg til den ordentlige magen kommer, så slipper jeg å gå å holde den inne:)
Dahleramp1981 Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Syns jeg fikk megemed EN gang jeg. Dette r nr 2, og nå er jeg 14+4 og ser mer ut som 4-5 mnd for å si det sånn.. Ai ai, hvordan skal detta gå? ;-D
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 her venter jeg også nr 2, fikk ei jente for 14 mnd siden. magen er ca like stor nå som i uke 18 med henne. å jeg er bae 10 uker nå.... den kom fort denne gangen! Legger ved et magebilde http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/597883/offset/1 Noen andre som har lyst å dele bilde av magehuset?? litt kjekt å se andre i samme situasjon, å kunne sammenligne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå