Gå til innhold

masse liv i magen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er nå 24 uker på vei, og opplever spark litt annerledes enn i mitt første svangerskap. Vel jeg er jo 10 kilo lettere denne gangen så kanskje derfor.... men jeg merker godt at det stikker en fot eller noe annet ut av magen når h*n sparker eller beveger seg... kan også se det. kan ikke huske at jeg følte det sånn før mye senere i mitt forrige svangerskap. magen er hard på begge sider, jeg kjenner godt at det ligger noe der for å si det sånn.... gjett om jeg tenker at dette er en monster baby da. hvor jeg vil med dette innlegget? nei det er ikke godt å si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er bare 21+3 på vei og merker allerede slike spark som du merker. men synes det er bare gøy og koselig, mannen min blir så utrolig gira når han kjenner sparkene også :) dette er mitt første svangerskap =)

Skrevet

Da var det gjerne ikke så tidlig med slike spark likevel da, hehe. Husken er vel dårlig fra forrige svangerskap tenker jeg! Ja det er gøy og koselig, og spesielt kjekt nå som mannen får med seg så mye.

Skrevet

Kan ha litt med at du er mindre "polstra" å gjere(får gjerne gratulere med nedgangen på 10kg, reknar med den var planlagt?;) ), men ein kjenner gjerne ting lettare og tidlegare i 2.svangerskap enn i 1.

Hos meg vaks i allefall livmora mykje kjappare dinna gongen, noko som gjor til at eg kjende spark utanpå magen tidlegare, då ungen kom høgare opp (hadde og morkaka forran sist, så dempa ein del den og).

Uansett er det utruleg kjekt å kjenne tydeleg med liv!:D

Desverre har eg ein sambuar som ikkje er så veldig gira på å kjenne (han synest det er litt freaky;P). Men EG synest det er stas;)

Kos deg med magen og dulta!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...