Gå til innhold

Gravid ved fingring

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Håper noen kan hjelpe en engstelig gravid.

For 6 uker siden, fant manne min og meg ut at vi endelig venter barn nummer 2. Ettersom vi har prøvd en stund, var gleden stor. Men, nå er gleden snudd til gal bekymring.

For 8 uker siden, var mannen og meg på fest. Utpå kvelden begynnte vi å kose oss med ett godt vennepar. Ting utviklet seg. Det var ingen andre enn mannen min som penetrerte meg, MEN... den andre mannlige deltakeren fikk utløsning på seg seg. Han reiste seg for å tørke dette bort, før han kom tilbake å fingret meg.

(Mannen min kom ikke, men vi hadde sex dagen etterpå, og da kom han i meg.)

Kan det være mulig i dette universet, at han andre kan ha hatt sæd på fingrene.. gjort meg gravid???

Har ikke vært på 1. svangerskapskontroll enda, men kvier meg litt for å ta dette opp med legen, da...ja...det kanskje ikke virker helt bra ut. :-)

Takker veldig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville latt bekymringen fare på lang lei, sjansen for at han andre er far til barnet er så lik null som det går ant.

Skrevet

sæden overlever ikke mer enn noen sekunder utenfor kroppen i "fri luft" etter hva jeg kan huske isåfall :)

Skrevet

Hvis du er i et seriøst forhold, så lar du ingen annen mann fingre deg eller noe slikt. Da håper jeg at det er han som fingret deg som er far til barnet, kanskje du lærer

• 1 måned senere...
Skrevet

du siste der burde lære deg og ikke bare respektere andre men også respektere at andre har ett annet syn på sexuallivet sitt enn deg!

det er ingenting galt i swinging (altså bytte av partner med et par de kjenner og føler seg trygge på) hvis det er det som passer de!

åPNE SINNET DITT! det er alt jeg kan si.. alle er vi forsjellige! :)

i forhold til hun som startet innlegget er du sånn 1 til 1 milliard sjangse for å være så uheldig! :) sperm skal ikke overleve mer enn et par sekunder i "fri luft" :) og hvis han var vekke en 5 min for å tørke det vekk.. kansje også vaske så har du altså ingenting å beskymre deg for :)

Skrevet

Det er fullt mulig å bli gravid med fingring.

Skrevet

Hehe, hadde vært litt tabbe det da :-D

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvis du er i et seriøst forhold, så lar du ingen annen mann fingre deg eller noe slikt. Da håper jeg at det er han som fingret deg som er far til barnet, kanskje du lærer

Hvem i alle dager er du til å legge deg opp i det!? I et forhold lager man sine egne regler om hva som er greit og ikke, og så lenge man er enige om det så er det ens egen business. Om man vil swinge, ha trekanter eller hva enn man ville føle for. Hvis begge er enige i at det er greit, så er det greit.

Til HI, jeg tror sjansen for det er forsvinnende liten. Pust rolig, og lykke til med svangerskapet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...