Gå til innhold

aleris-noen som har lykkes der?

Anbefalte innlegg

hei. Jeg er 28år, gift (mannen 31)og vi har vært prøvere i 9år. Historien min er kjempe lang,så skal ikke gå inn på den. etter 3 fersk forsøk og 6 frys og likevel ingen graviditet/eller noen positiv test( i det ofentlige,porsgrunn) så har vi nå tenkt og gå privat på Aleris klinikken. var der i fjord (21okt 2010) og hadde en samtale med dr.holst. og tok en del blod prøver. men jeg mistet mamman min bare en mnd før den timen så dette året har jeg ikke klart og tenke på IVF eller barneforsøk i det hele tatt.

Men nå har jeg og min mann blitt enig at vi har veldig lyst til og prøve igjen. føler at tiden flyr av vei...

Men vet ikke om vi er 100% sikker på om vi skal satse på Aleris... hva synes dere?? er det noen som har blitt gravid der?

Jeg har en tubarfaktor(egglederene mine er bøyet) mannen sine er litt treige svømmere. ellers er alle prognosene for oss og bli gravid veldig gode..og dr.holst kunne ikke forstå hvorfor vi ikke hadde blitt gravid med ivf .

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143781199-aleris-noen-som-har-lykkes-der/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei Lady-Alice,

Vi var først på riksen, men pga min lave amh-verdi avslo de vår søknad. Jeg er 31 år. Mannen min har litt få svømmere i tillegg. Dr.magnus lykkes på første forsøk. Det er et mirakel. Hadde bare et egg etter uttak som delte seg normalt. Er nå 7+1(eller no). Så det er naturlig at jeg anbefaler Aleris på det varmeste!!

Lykke til!

• 2 uker senere...

tusen takk for svar jenter =) ja det blir nok Aleris på oss. gleder meg til og sette igang igjen...er så lenge siden sist. men er redd at jeg kommer til og reagere annerledes på medisinene nå som jeg er blitt eldre??

men men ...hva gjør man ikke for og bli gravid. Vi skal til dr. holst vi..han heter vel Nicolai eller noe...håper han er like flink som dr.Magnus da.

tusen takk igjen .

Gratulerer som gravide. Lykke til videre . klem

Ble gravid på første forsøk hos Dr, Holst. Hadde lav amh og høy fsh (er 37).

Fikk kun ett brukandes egg ut, og lillegull har termin 23 desember. Verdens beste julegave. Jeg hadde begge legene, og de er supre. Det er ett eller annet veldig kjærlig, godt og harmonisk i de veggene der:)

Lykke til, dere skal se dere lykkes:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...