Gå til innhold

så mye mareritt om amming :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drømmer grusomme mareritt om at jeg ikke får til å amme, jeg sitter med baby`n på puppen i dagesvis og får ikke gjort noen ting. Folk rundt meg blir voldtatt osv, men jeg får ikke gjort noe fordi jeg desperat prøver å amme. Kommer på helsestasjonen og babyen har gått ned masse etter dagesvis uten mat.

Hehe, merkelig hva man kan drømme.. 8 uker igjen til fødsel, og har barn fra før av hvor ammingen gikk fint :)

Flere med merkelige drømmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har begynt å få helt utrolig merkelige drømmer, heldigvis ikke noe mareritt, men mye rart!!! Godt det bare er drømmer og ikke virkelighet =) =)

Tenker det kommer til å gå bra denne gangen også jeg =)

Skrevet

hei

har også haft et par mareridt om sykt barn og at ting skjer med de barn jeg har i forveien er litt skummelt og sliter dagen etter med å riste dem av meg sikkert pga hormoner, det er jo helt normalt men ikke morsomt

Skrevet

Hehe, kjenner til det med rare drømmer ja :)

Drømte her en natt at ei venninne av meg med en 3mnd gammel baby skulle komme på besøk for å hilse på min lillegutt. Også ble ho helt sjokkert fordi det stinka jo bæsj, men jeg hadde ikke skjønt at han måtte skiftes bleie på. Så da ho tok av han bleia var det jo bæsj absolutt overalt..så ho måtte vise meg hvordan han skulle vaskes og skiftes bleie på..:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...