Gå til innhold

8>?(¯`°?.¸IKM uke 46¸.?°´¯)?<8 (NY TRÅD UKE 46)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verpesyk: Føler med deg også.. Selvsagt vil du ha en stor familie, og det unner jeg deg også:) Heldig som har fått det til en gang fra før, det kommer garantert noen til som perler på en snor!

Jeg skal i møte med legen min i morgen og skal bestille GU med det samme jeg er der. Var like før jeg dro på legevakten fredag kveld, har aldri i mitt liv hatt så voldsomme menssmerter før, jeg gråt hele kvelden i smerte. Det skal ikke være sånn. Har sikkert endometriose med flaksen min! Vet man får smerter som er invalidiserende dersom man har det.. Huff! Skal ikke ta sorgene på forskudd heller, men som sagt, de smertene er ikke normale. Jeg har stor smerteterskel og har vært igjennom hjerneoperasjon før så tåler en støyt for å si det sånn..

Har vært borte fra bim noen dager nå og sørget, vært sint, vært bitter, deprimert og forbanna, skuffet, redd og undrende. Nå har vi bestemt oss for å "slutte" å prøve å få barn. Jeg tåler ikke påkjenningen til psyken med denne prøvingen. Men vi er prøvere likevel, hvis dere skjønner. Det blir null fokus, men vi skal jo ha ubeskyttet sex som vanlig. Jeg har andre ting å tenke på med juleforberedelser osv. Kommer til å drikke og feste og leve helt normalt med kaffe og spise hva søren jeg vil, når jeg vil. Spist 5 Ibux til sammen torsdag og fredag og gir blanke i hva som står i pakningsvedlegget. Jeg blir ikke gravid om jeg så går en måned uten å spise Ibux heller, og nekter å ligge og pines i menssmerter ei uke i måneden:) Jeg nekter å ligge meg pute under baken, ha sex i stillinger som liksom skal være mer gunstig for sæden, vil jeg dusje etterpå så skal jeg dusje! Så enkelt er det, og sånn blir det. Får høre hva de sier etter GU, hvis er alt er normalt med meg så kan jeg iallefall slutte å bekymre meg for om jeg er syk eller ikke.. En ting er iallefall sikkert, prevensjon er noe tull for meg for hele meg er en eneste stor prevensjon!

Håper dere andre har det bra og er ved godt mot inn i deres nye pp:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye til deg også vimsefrøkna!!:)

Og veldig spennende med deg miniinme! krysser fingra altså:)

Jegh ar holdt meg borte i noen dager for jeg trenger å tenke på andre ting...har hatt fine dager men sliter av og til... syns igjen det er tøft at kenneth er reist ut igjen...

Lille Fie: jeg forstår deg så utrolig godt, jeg skal ha akkurat samme taktikk som deg femover..var sånn jeg ble gravid sist tydeligvis, så denne perioden hvor jeg hadde lagt alt til rette og knasket folsyre i 4 mnd, ikek drukket en kert, gått ned i vekt og alt annet med sex og klaffing i fht EL, ja da føles det litt meningsløst å gå runt å planlegge! Så jeg skal gjøre akkuat hva jeg vil, ha sex når jeg vil og drikke/spise hva jeg vil...så får vi se da...:) lykke til alle dere som ikke har fått det til ennå!! 6 gravide så langt og kanskje fler er jo helt utrolig:) gir håp altså:):)

Nå gleder ejg mer bare til desember og julestemning og bare kos med familien min:):)

Skrevet

Søndag (uke 45), 13.11:

- Lilla80

- minimikro

Mandag, 14.11:

- Snupsi87

- Lilla80

- Tessy, prøver på nr 2!

- Jente-84-

- AnnaT

- snartfampå5

- Ønskersårtenlitenspire

- minimikro

Tirsdag, 15.11:

-mucha

-Happy87

Onsdag, 16.11:

-Silja 81

Torsdag, 17.11:

- 2røverdøtre&1røver

Fredag, 18.11:

- *Iselin*

Lørdag, 19.11:

- vilhaenliten1

Søndag, 20.11:

-Spenna

-Gutt04_Gutt10

- Tina!

<3 Gravid

-Happy87 <3<3<3<3<3

-AnnaT :)

- lillefrkelise

-hopeful87

-Carma78 <3

- vimsefrøkna

-miniinme x <3 <3

Inn i ny PP:

-Tessy, prøver på nr 2! (kjipt å være dne første på lista under denne streken men...)

-Ønsker ny spire (du er ikke alene...vi får prøve igjen...)

-Lilla80, får ikkje prøvd i gjen før neste år- mannen på jobb...

-snupsi87

-2røverdøtre&1røver (Sukk..brette opp armene)

- Silja81

-Amedillo

-Snartfampå5

-*Kleopatra

-mucha...neste runde blir det pergotime!

- minimikro.. TR kom 4 dager på overtid!

- Gutt04+Gutt10+2012? TR kom 2 dager før forventet

- vilhaenliten1 - TR kom på slaget... så blir ny pp på meg også..

Skrevet

Sov urolig i natt..og våknet opp kl 07.00 ikke uthvilt, men meget spent. Tuslet meg ut på vaskerommet for å finne pakningen som har lagt godt bevart i medisinskapet, og tuslet meg videre inn på badet. Pakket opp plast og pakning samtidig som jeg dvelte litt om jeg bare skulle la være og heller vente...redd for utfallet....

satt meg ned på do og lot det stå til...

tok ikk lange stunda og for å si det sli...JEG VÅKNET OPP DET STOD

********************************GRAVID**************************************

Forstod det ikke helt, men tuslet meg inn og vekket min elskede he he og fortalte han nyheten og han smilte trøtt til meg og sa "Gratulerer" <3

Dagen har vært hærlig og uvirkelig...smiler for meg selv og tar meg i å beføle magen he he..blir vel avslørt raskt på jobb ;-)

Så det tok sin tid, men jeg vet at denne PP prøvde vi oftere enn de andre gangene så det er mitt tips ;-)

Lykke til alle hærlige <3

Klem

Skrevet

Gratulerer sååå mye!!!!=)=) for en fantastisk følelse, nå er det bare å nyte graviditeten og det som venter dere! venta veldig i spenning=)

Skrevet

Titter inn fra IKM uke 47... Er det så å lese fra tallene at 50% har lykkes, sånn cirka??

Skrevet

jeg er dårlig på matte altså..men jeg tror det er 35 % av oss

Skrevet

off... det lovde dårlig for mi gruppe om dette er ein trend

Skrevet

40% av oss har blitt gravide denne perioden...det må jeg virkelig si er inponerende!:)

Skrevet

Hei jenter!=)

Beklager at jeg ikke har kommet med noen svar, men jeg har enda ikke fått tr... Og jeg tør ikke teste... Forventer egentlig at tr kommer iløpet av de neste dagene... men man kan jo aldri vite... Man blir så skuffa når det ikke er positiv test...Og jeg vet virkelig ikke om jeg orker å se et negativt svar til....

Skrevet

Det kan jo være lovende at tr ikek har komemt ennå, på en annen side skaper det kansje forventninger hvis det bare er at syklusen er litt teit...

Hvis du tror du ikke orker å se en negativ test nå så ville jeg bare ventet...tatt alt som det kommer og hvis ikke tr dukker opp etter en stund så kan det jo være greit å ta en test...jeg skal gjøre det neste gang...men jeg har veldig stabile sykluser, noe som ble bevist nok en gang! kommer ikek tr så kan jo det være et tegn, så man trenger jo egentlig ikek å teste helt ennå:) Lykke til i allefall!

Skrevet

Hei jenter=) Skjønner at tråden er lagt helt død nå, så jeg vil bare takk for fine uker med selskap, jeg trekker meg ut av dette enn så lenge...så får vi se hva jeg gjør etter jul når jeg kanskje kan komme tilbake, mannen er jo borte nå så går glipp av neste EL uansett. Håper jula bringer et litefrø med seg som kan spire til noe stort!<3 hadde vært en fin julegave...tror jeg skal ha el på selveste julaften:P

Takk for en fin tid jenter og lykke til videre!

klemmer fra meg!!

Skrevet

Takk for det Tessy, ønsker deg lykke til i jula og håper på et frø som vil spire. Det blir nok ei fin jul skal du se ;-)

Takk for en fin tid til dere andre også og lykke til videre alle sammen. Noen av oss sees inne på terminklubben og 1.trimester.

Klem

Skrevet

Jeg fikk postitv test i dag!!!!!!!!!!!! =)=) Nå skal jeg på jobb og smile for meg selv;)

Skrevet

Gratulere så my spenna!!=)=)=)

Og gratulere te alle dokker andre som vart gravid den her pp'n!!

Utrolig at så mange vart gravid syns æ! Herlig å sje!!=)

Vi andre får se om vi har lykke med oss neste gang;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...