snupsi87 Skrevet 15. november 2011 Forfatter #51 Skrevet 15. november 2011 Hei kjære jenta! Det høres kanskje rart ut for nånn, å nånn andre vil kanskje forstå mæ.. men æ har hatt veldig dårlig samvittighet for å ikke ha svart dokker ordentlig i dag… så no må æ bare få skriv te dokker før æ lægg mæ.. Lilla80, det va trist å hør at mensen va komme te dæ å i dag.. ☹ Forstår godt du e lei dæ å fortvila.. det va absolutt ikke det her vi hadd håpa og kryssa fingra for.. :/ Men håpe det kan ordne sæ at mannen din kjæm hjæm te el neste pp, det hadd jo vært fantastisk!=) Skjønne du e lei av at det her tar på tida og at det e my jobb som må legges ned… æ kan itj si anna enn at æ e lei mæ på dine vegne og ønske dæ alt det beste for neste pp!! Ang aksjenedlegginga, så tru itj æ at æ har nå tips å gi dæ.. vi la vel aksja hver dag før el, men ikke på selve el-dag og etter (for det va vel på mandag). Læs videre no, å bli så lei mæ av å hør at tåran dine rann I dag.. ☹ æ forstår dæ så godt.. du har jobba så hardt og vært så positiv du bare kan!! Heldig du som har en så fantastisk oppmuntrende mann!! Han må du bare ta godt vare på ja og vær glad for at du har akkurat han I livet ditt! <3 Herlig å hør at det e stor sjangse for at du kan bli me på ikm50!!=) Da ska æ gi fullgass en pp te æ å.. (forklare mer nederst te slutt) =) =) =) Miniinme, kordan har det gått me dæ i dag på ikm? Vart det så du testa, eller hørt du nå fra tr...? E spent på å hør kordan det går me dæ =) Minimikro, kordan går det me dæ? Har tr komme? Du har vel fortsatt ikke testa nå vel? Krysse fingran for en spire te dæ=) Vimsefrøkna, velkommen i gjengen! Forstår godt du e spent for tida!!=) Dagan før ikm e jo uutholdelig!! Du får prøv å vær tålmodig! Æ krysse fingran for dæ og e spent å hør kordan det går=) Ønsker ny spire, trist å hør at tr kom te dæ også.. ☹ bli i ikm 49 neste mnd du da? Du får ha masse lykke te da! Håpe på at det ordne sæ for dæ neste pp!!=)=)=) (Håpe du vil gi lyd fra dæ te oss i uke50 fordi da;)) LilleFie, kjære vænn.. no vente æ spent på å hør resultat for i mårra… også håpe æ du tar dæ en tur te legen å får sjekka opp ka det e som foregår.. syns du har gjennomgått alt for my smerta og ubehag dæm siste ukan.. det der må du bli slutt på!! Hvis ikke det e en spire som forårsake det hele da.. Tessy, kordan går det me dæ? Bli det ikm50 på dæ å neste gang? Håpe vi får slå følge sammen=) Æ må si mæ enig me dæ at det e bra syklusen e stabil, hvertfall nå positivt i nedturen=) Godt at du starta så tidlig å prøv iallefall=) Skjønne du e glad for det no ja. Det e itj alt her i verden man kan bestem over… men har du lært nå mer av kroppen din på den her pp’n da? Nå du ska gjør, eller hvertfall ikke gjør i neste pp? =) Forrestn.. fikk du svar på om det hadd nå negativ påvirkning å jobbe natt? Sanrtfampå5, kordan går det me dæ? Det vart så du testa ja.. :/ synd den va negativ… Blir spennende å hør kordan det går fram mot onsdag og om du teste positivt da!!=) Krysse fingran for dæ og sates på at det ordne sæ!=) E forrestn veldig enig me dæ om fokuset, kordan det bli etter å ha vært inn her ei stund… ska kommenter det te slutt nederst her.. Jente-84-, trist å hør at også du skull få besøk av tr.. men men.. bedre lykke neste gang!? Når har du ikm da? Joine du i uke50?=) Vilhaenlitn1, æ e så spent på dine vegne.. bli spennende å hør rundt din ikm, om ka det bli te=) Ønske dæ det aller bæste!!=) Krysse fingran!!=) Verpesyk, velkommen inn hit! Kordan går det me dæ? Kjenne du nå mer te symptoma? Trur du at du kjæm te å test? =) E spent på å hør kordan det går me dæ=) Anna t, æ e så glad på dine vegne! Forstår veldig godt at du e I god humør for dagen ja!! Bare nyt det og kos dæ du!=) Det fortjene du!!=) Takk for gode ord og ønska te neste pp! =) Lillefrkelise, Gratulere så my!! Det e så godt å hør innimellom tr hær at det e flere som teste positivt!!=) LykkeligeIda, velkommen inn hit te oss!=) Kordan går det me dæ? Har du testa positivt eller fått besøk av tr? E spent på å hør kordan det går me dæ=) Kleopatra, velkommen inn her! Lykke te I mårra, håpe du ikke får tr, men at du teste positivt!=) E spent på å hør fra dæ om kordan det går=) Om mæ sjøl, så må æ innrøm at æ vart litt lei mæ da tr kom, men æ forventa det nok ettersom æ allerede i går sa te min kjære at tr hadd komme.. det va vel en indre følelse æ ikke kun styr.. men æ følt æ vart mer positiv over å få tr, fordi dokker støtta mæ å håpa på mine vegne at æ ikke skull få tr.. skjønt dokker den? hehe.. så da gjor det liksom ikke så vondt læll.. for det e så godt å få støtte fra dokker.. men så må æ også innrøm det, at jo mer æ læs her, så bli æ klar over sånn som snartfampå5 si, at kanskje fokuset om å bli gravid, bli for stort og prestasjonen for stor, at æ stresse kroppen mer enn nødvendig, og at æ derfor ikke bli gravid.. det e jo så positivt og godt å snakk me andre i samme situasjon som mæ og det e æ utrolig glad for. Men om det spille inn negativt på psyken min, det veit æ jo itj.. dessuten e det en ting æ har tenkt på læng, som æ å min kjære ikke tok stilling te før æ slutta på pilla. Grunnen te at vi ikke diskutert det seriøst, tru æ va fordi æ ikke trudd æ skull få tebake tr me en gang etterpå, å at vi bare skull vent på den, også se.. Men æ kom jo inn hit og vart så revet me og plutselig va æ midt inni prøveperioden uten å vit det nesten;) Og da va det eneste æ tenkt på, å bli gravid.. Men saken e at vi begge alltid har snakka om at ska vi prøv å planlegg å få baby, så villa begge prøv å planlegg det sånn at barnet bli født på begynnelsen av året.. Æ ser jo no at det ikke e så let å planlegg som vi kanskje trudd.. men æ veit at æ kanskje kunna gjort ting litt annaledes (sånn som å ligg me rompa høyt i 30 min etter samleie, teste etter el, ta bidronninggel osv) Så sånn sett burde æ ikke prøv hardt før i april… men no har æ lovt mæ sjøl å gå inn hardt neste pp og går itj det da, så avvente vi litt me å stresse rundt el fram te april.. så får vi se ka som skjer.. også får vi se framover om æ e like ivrig inn her som æ har vært den her pp’n.. ka tru dokker om det jenta? Æ stresse I grunnen ikke… =) Fortsatt lykke te te alle som ikke har komme te ikm enda!! Æ krysse fingran for dokker!!=) Og vi me tr, får tenk positivt, gjør som andre inn her, kos oss me mat og drikke som vi kan savn seinar, og slapp av og kos oss som vi best kan!=) Så får vi støtt hverandre rundt neste ikm=) God natt jentan mine!<3 Klæm fra snupsi <3
snupsi87 Skrevet 15. november 2011 Forfatter #52 Skrevet 15. november 2011 Nick: LilleFie Alder: 27 PP nr. 5 (men bare 3 der vi har jobba hardt før og under el) Fylke: Sør-Trønderlag IKM: 13-14 nov Ant. barn fra før:0 Nick: Lilla80 Alder:snart 31 PP nr.3 etter ma i juli, gravid første pp i mai Fylke: Hordaland IKM: 14 Ant. barn fra før:0 Nick: snupsi87 Alder: 24 PP nr. 1 Fylke: Sør-Trønderlag IKM: 14 nov Ant. barn fra før:0 Nick: Tessy, prøver på nr 2! Alder:23 PP nr:1 Fylke: Vestfold IKM: 14nov Barn fra før: 1 datter (snart 1 1/2 år) Nick: Carma 78 Alder: 33 PP nr 2 etter MA i mai og SA i september. Fylke: Sør Trøndelag IKM: 18-19 nov Barn fra før: 0 Nick: Trømborg Alder : 26år PP nr: 8 (etter SA i februar) Fylke: Østfold IKM : 19-20.nov Ant. barn fra før: 0 Nick: MinStørsteDrømBlirSann? PP nr: 3 ( Men ventet på dette i 3år ) Alder: 22år Fylke: Akershus Ikm: Fra nå frem til 16-18 Nov. Ant. barn fra før: 0 Nick: Jente-84- Alder: 27 år. PP nr: 2 Fylke: Møre og Romsdal IKM: 17.-18.november Ant.barn fra før: 0 Nick: vilhaenliten1 Alder: 23 år PP nr: 2 (ikke brukt prev på over 2,5 år) Fylke: Sør Trøndelag IKM: 19/20 november. Ant. barn fra før: 0 Nick: Spenna Alder: 24 PP nr: 6 Fylke: Buskerud IKM: 19/20 nov Ant. barn fra før: 0 Nick: Gutt04+Gutt10+2012? Alder: 25 PP nr: Første Fylke: Oslo IKM: 20.nov Ant. barn fra før: 2 gutter Nick: Happy87 Alder: 23 PP nr: 3 (men pga uteblitt tr så har det gått halvannet år) Fylke: Telemark IKM: 15.nov Ant. barn fra før: 0 Nick: snartfampå5 Alder: 36 PP nr: 1 Fylke: Oslo IKM: 14.nov Ant. barn fra før: 1 gutt på 11 Nick: miniinme Alder: 36 PP nr: 8 Fylke: Møre og Romsdal IKM: ? en gang i uke 45 Ant. barn fra før: 1 gutt på 4 år Nick: Ønsker ny spire Alder: 28 PP nr: 9 Fylke : Aust Agder IKM: 14 nov Ant barn fra før: 2 Nick: *Kleopatra Alder: 27 PP nr. 1 Fylke: Møre og Romsdal IKM: 15 nov Ant. barn fra før: 1
snupsi87 Skrevet 15. november 2011 Forfatter #53 Skrevet 15. november 2011 Søndag (uke 45), 13.11: - Lilla80 - minimikro ********** Mandag, 14.11: - Snupsi87 - Lilla80 - Tessy, prøver på nr 2! - Jente-84- - AnnaT - snartfampå5 - Ønskersårtenlitenspire - minimikro ********** Tirsdag, 15.11: -mucha -Happy87 ********** Onsdag, 16.11: -Silja 81 ********** Torsdag, 17.11: - 2røverdøtre&1røver ********** Fredag, 18.11: - Carma78 - Amedillo - *Iselin* ********** Lørdag, 19.11: - vilhaenliten1 ********** Søndag, 20.11: -Spenna -Gutt04_Gutt10 - Tina! ********************************** <3 Gravid -Happy87 <3<3<3<3<3 -AnnaT - lillefrkelise ******************** Inn i ny PP: -Tessy, prøver på nr 2! (kjipt å være dne første på lista under denne streken men...) -Ønsker ny spire (du er ikke alene...vi får prøve igjen...) -Lilla80, får ikkje prøvd i gjen før neste år- mannen på jobb... -snupsi87
Lillababy Skrevet 15. november 2011 #54 Skrevet 15. november 2011 Tusen takk kjære Snupsi for utruleg fine ord. Du er jammen ei ordentleg go-jenta du Så lei på dine vegne og. Skjønner det du seier om planlegging. ME og ville ha tidlig på året, og hadde jo egentlig termin 17 februar. Slik som det er no, så vil me uansett berre gjer aalt me kan for å bli gravid. Går på helso laus dette. Eg har bidronninggele og også tilbud om fotsone, men eg trur eg droppar begge deler. Er så redd for å gjera noko feil. Skal og ha mindre sex denne gongen trur eg i tilfelle me hadde for masse. Veit ikkje, er jo sprøtt. Me hadde jo fri den eine smilefjes dagen og brukte god tid og gjorde alt riktig, men det hjalp ikkje. Så eg har ikkje noko meir å prøva no eg. Lurer felt på om det er noko galt med oss. Tenker på sædprøve og slikt no, men stakkars mannen min, han er ikkje kjempegira. Tenkte å prøva ein gong til først og så ta affære gjerne... Klem klem
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 15. november 2011 #55 Skrevet 15. november 2011 Søndag (uke 45), 13.11: - Lilla80 - minimikro ********** Mandag, 14.11: - Snupsi87 - Lilla80 - Tessy, prøver på nr 2! - Jente-84- - AnnaT - snartfampå5 - Ønskersårtenlitenspire - minimikro ********** Tirsdag, 15.11: -mucha -Happy87 ********** Onsdag, 16.11: -Silja 81 ********** Torsdag, 17.11: - 2røverdøtre&1røver ********** Fredag, 18.11: - Carma78 - Amedillo - *Iselin* ********** Lørdag, 19.11: - vilhaenliten1 ********** Søndag, 20.11: -Spenna -Gutt04_Gutt10 - Tina! ********************************** <3 Gravid -Happy87 <3<3<3<3<3 -AnnaT - lillefrkelise -hopeful87 ******************** Inn i ny PP: -Tessy, prøver på nr 2! (kjipt å være dne første på lista under denne streken men...) -Ønsker ny spire (du er ikke alene...vi får prøve igjen...) -Lilla80, får ikkje prøvd i gjen før neste år- mannen på jobb... -snupsi87
Minimikro Skrevet 15. november 2011 #56 Skrevet 15. november 2011 Snupsi87: her er TR fortsatt ikke å se.. men jeg tviler fortsatt veldig. det går da ikke an å ha så flaks at man treffer når man bare har sex en gang! tror mest på at det er syklusen min som er rar... stresser veldig for eksamen for tiden, så det skal ikke forundre meg om det er det som tukler med kroppen min. vi er litt i samme situasjon som du og din kjære. vi tenker å bare fortsette å leve livet som før uten p-piller, og hvis jeg blir gravid, så er det en bonus... min kjære er ikke noe hypp på å prøve alskens greier når vi fremdeles er så unge... (vi er 23 og 25 år)... jeg er forsåvidt enig, men jeg skulle helst hatt ungen i armene mine allerede nå! så det er litt tungt for meg å ikke holde styr på når EL er osv..
Fiemamma Skrevet 15. november 2011 #57 Skrevet 15. november 2011 God dag jenter:) Hihi, søte og snille snupsi! Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for å ikke alltid ha tid til å svare alle med en gang, tror alle skjønner at du sikkert har flere ting å gjøre om dagene også <3 We wow you anyway;) Liten ego-oppdatering: ikke fått tr enda, 2 dager over IKM. Gikk opp og vandret i leiligheten i natt for fikk ikke sove pga. skikkelig pain i lyske og høyre del av hoft og korsrygg, samt murringer i forplantningsorganene. Bare utflod her. Helt fin igjen nå, men kjenner det liksom svir litt sånn nå og da der nede. Det stakk skikkelig i skambeinet i natt. Dersom tr ikke kommer i dag, kjøper jeg ny g-test i kveld. Er RFSU sine bra? Jeg tror bim og andre forum for graviditet er en stressfaktor, hvor mange av oss kan føle de må prestere og legger stort press på seg selv -dersom de ikke kjenner sin egen grense for hva de burde lese her og stresse med. Vi går rundt og tror mye feiler oss siden vi ikke blir gravide, leser side opp og siden ned om hva som kan være årsak til ditt og datt, og legger opp store deler av hver pp til å leve unormalt og legge oss til unormale vaner på grunnlag av hva vi tror fra tid til annen er det riktige. Jeg tror det hadde klaffet for flere dersom vi ble mer "likegyldige". Dette med bidronninggele f.eks. Jeg har lest en tråd her inne med flere jenter som fikk helt fucked up syklus etter de begynte med det, og Wild Yam som hjelp til stimulering av progesteron. Får så lyst å skrike ut at vi må slappe av og la naturen få ordne seg selv noen ganger. Dersom man har regelmessig syklus og lang nok lutealfase så vil jo det gule legemet produsere progesteronet selv! I en lutealfase er kroppen faktisk laget sånn at egget skal få hjelp til å bli befruktet, dersom sædcellene er der! Egget har stor tiltrekningskraft! I følge statistikken: Mellom 80-85% av alle friske kvinner som forsøker å bli gravide vil bli det innen 1 år. Etter 2 år er tallet oppgradert til 90 %. Man setter ikke i gang større utredning av barnløshet før det har gått 1-1 1/2 år. (Nylander 2002) Rundt 7 av 10 par vil lykkes innen tre måneder hvis de har sex hver dag, mens bare 1-2 par av 10 par vil lykkes om de bare har samleie en gang i uken. Med alderen reduseres kvinnens evne til å bli gravid, og risikoen for spontanabort øker. .. så taler jo tallene for seg selv, gjør de ikke? 7 av 10 par innen 3 mnd med sex hver dag er MYE:) Timing er for de fleste av oss (80-85%) nøkkelen, mens de resterende kan ha en eller flere vanskeligheter, som det i dag er sååå mange behandlingstilbud for! Jenter: vær litt dronninger, hva? Kos dere i hverdagen, ta dere et glass vin, lytt til musikk og spis deilig mat, flørt med mennene deres, tenn lys på soverommet, dusj sammen og gi hverandre litt ekstra deilig førjuls-oppmerksomhet. Gled dere over noe. Les koselige dameblader fremfor å sitte slavisk med bim og andre nettsteder med masse prat om ditt og datt. Bim er kjempekoselig, men det er viktig å ikke komme over i stressboblen når man er her:) Kjempeklem til alle sammen <3
snupsi87 Skrevet 15. november 2011 Forfatter #58 Skrevet 15. november 2011 Gode gode ord LilleFie!=) Tru nok æ ska lytt litt mer te ordan der.. ta det litt mer med ro, slapp av litt mer og prøv å ikke stresse sånn som æ nok gjør i forrige pp... Lilla, minimikro og alle andre, e itj dokker å enig at kanskje vi må slapp av litt mer.. fokuser litt mindre på å bli gravid.. tru æ ska prøv å begrens mæ litt mer med skrivinga her på bim å.. men.. det e lættar sagt enn gjort da.. Tida får vis no tru æ... =) Alle må gjør det dæm føle bæst for! Æ glæde mæ i allefall på et glass vin i helga igjen!=) <3
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 15. november 2011 #59 Skrevet 15. november 2011 Søndag (uke 45), 13.11: - Lilla80 - minimikro ********** Mandag, 14.11: - Snupsi87 - Lilla80 - Tessy, prøver på nr 2! - Jente-84- - AnnaT - snartfampå5 - Ønskersårtenlitenspire - minimikro ********** Tirsdag, 15.11: -mucha -Happy87 ********** Onsdag, 16.11: -Silja 81 ********** Torsdag, 17.11: - 2røverdøtre&1røver ********** Fredag, 18.11: - Carma78 - Amedillo - *Iselin* ********** Lørdag, 19.11: - vilhaenliten1 ********** Søndag, 20.11: -Spenna -Gutt04_Gutt10 - Tina! ********************************** <3 Gravid -Happy87 <3<3<3<3<3 -AnnaT - lillefrkelise -hopeful87 ******************** Inn i ny PP: -Tessy, prøver på nr 2! (kjipt å være dne første på lista under denne streken men...) -Ønsker ny spire (du er ikke alene...vi får prøve igjen...) -Lilla80, får ikkje prøvd i gjen før neste år- mannen på jobb... -snupsi87 -2røverdøtre&1røver (Sukk..brette opp armene)
Minimikro Skrevet 15. november 2011 #60 Skrevet 15. november 2011 Jo, jeg er egentlig veldig enig. Spesielt viktig å ikke være så mye rundt her tiden fra TR og EL, tror jeg. Ikke stresse så mye
Fiemamma Skrevet 15. november 2011 #61 Skrevet 15. november 2011 Mhm, jeg holder meg unna bim mellom ikm og el Derfor burde jeg ikke ha vært her nå
miniinme Skrevet 15. november 2011 #62 Skrevet 15. november 2011 søt du er Snupsi87 som skriver til oss alle ;-) Nei har ikke gjort noen tester enda..og TR har fortsatt ikke dukket opp, men er bare i dag 27 i syklusen (som forøvrig varierer fra 26 dg til 32). Prøver...kremt kremt..å ikke tenke for mye på det, helt til jeg befant meg inne på apoteket i dag og kjøpte en graviditets test ;-) hihi Håper neste PP vil bli lykka for deg!! Klem
Babytroll nr 2 på vei Skrevet 15. november 2011 #63 Skrevet 15. november 2011 jeg skulle egentlig teste idag tidlig, men glemte det faktisk. Ble helt satt ut da jeg ble vekt av gojenta vår som gråt da jeg våkna idag tidlig. Når jeg kom på jobb gikk jeg på do og DER kom tante rød. Ble ganske lei meg innvendig. Men føler at jeg ikke behøver å stresse sånn. Jeg har en sunn og frisk jente på litt over året og jeg er bare 25 år. Dette er vår siste pp for 2011. Jeg har bare vikariat ut juli 2012. Hvis jeg blir gravid neste måned vil jeg ikke ha rett på fødselspenger. Så vi prøver igjen neste høst. Lykke til alle sammen
Lillababy Skrevet 15. november 2011 #64 Skrevet 15. november 2011 Hei, Lykkeligelda. eg jobber i NAV, riktignok ikkje md fødselspengar, men det der hørtes litt rart ut. Det er vel dei ti siste mnd er det ikkje? Viss du blir gravid neste pp får du barn i august, ein mnd etter vikariatet ditt. Har ikkje du hatt god opptjening då? og er det ikkje mulig at det opnar seg vidare arbeid etter juli, enten der du er eller andre plasser? Berre tenkte å nevna det i tilfelle du ahr lyst å prøva og så evt. er feilinformert.... Eg kunne ha sjekka ordentleg for deg, men tør ikkje, for dei maser så felt på meg p åjobb og graviditet, og vil ikkje fyra oppunder. Men du kan jo ta ein telefon til NAV. lykke til, klem
snartfampå5 Skrevet 15. november 2011 #65 Skrevet 15. november 2011 Lilla: Sist jeg var gravid, var det slik at man måte ha vært i arbeid 6 av de siste 10 månedene før man går ut i permisjon, om jeg ikke husker feil. Dersom man runder de 3 ukene perm før fødsel op til 1 måned, vil det vel si at man må jobbe inntil man er 4 måneder på vei, vel? LilleFie, kloke ord! Men, jeg tenker også at BIM er det vi gjør det til. Vi synes nok alle det er veldig hyggelig å bli kjent med flere i samme situasjon. Det jeg tenker kunne vært annerledes, er at man kunne hatt litt samtaler om andre ting. Kanskje en presentasjonstråd som gikk litt mer i dybden og tråder som handlet litt om hobbyer, livsstil, trening,++, litt annet enn bare pp, el, tr. Er det noen andre som kunne tenke seg litt variasjon her? Eller får dere det på andre forum?
snartfampå5 Skrevet 15. november 2011 #66 Skrevet 15. november 2011 Klipp fra nav: Hvem kan få foreldrepenger? Du kan få foreldrepenger dersom du har vært yrkesaktiv og har hatt pensjonsgivende inntekt i minst seks av de ti siste månedene før stønadsperioden tar til. Inntekten på årsbasis må være minst halvparten av grunnbeløpet i folketrygden. Linken: http://www.nav.no/Familie/Svangerskap%2C+f%C3%B8dsel+og+adopsjon/Foreldrepenger+ved+f%C3%B8dsel Dette vil vel si at du må være gravid innen april, sånn cirka.
Lillababy Skrevet 16. november 2011 #67 Skrevet 16. november 2011 Flott svar snartframpå, og då er ikkje dette nødt å vera siste pp for ho, om ho vil vera med vidare Bhg opptaket blir det vel snart verre med, men det er ikkje me opptatt av. Ha ein fin dag alle sammen!
Fiemamma Skrevet 16. november 2011 #68 Skrevet 16. november 2011 God dag! Er nå 3 dager over IKM. Ikke tegn til noe tante.. Skal kjøpe en ny test i kveld og ta den i morgen tidlig på første tiss for dagen. Er 16 dpo. Kjenner ikke noe hverken fra eller til. Har hatt mitt første døgn uten vondt i underlivet på ei uke nå, så var godt med en pause. Enten kan jeg være vær så snill og være gravid nå, eller den hersens tanten kan se til å komme denne uken så jeg kan slå følge med dere inn i ny IKM uke:) Ventetiden er grusom!
Minimikro Skrevet 16. november 2011 #69 Skrevet 16. november 2011 Lykke til med testinga i morgen. Jeg må vente helt til fredag med å teste, da jeg bortreist uten testene mine... veldig glupt av meg. velvel, har i hvert fall ikke testet i hytt og pine.. er nå 3-4 dager over IKM.
Fiemamma Skrevet 16. november 2011 #70 Skrevet 16. november 2011 Takk:) Jeg har testet noen ganger før IKM og på selve IKM, alle negativ. Jeg har lest i ettertid at man skal vente noen minutt med å avlese resultat, og jeg kastet dem rett i søpla øyeblikkelig etter teststreken ble våt og kom frem.. Trodde det skulle vises med en gang, men?? Kanskje det ligger positiv test en plass på søppelfyllingen som gikk meg hus forbi:p Lykke til på fredag=)
carma78 Skrevet 16. november 2011 #71 Skrevet 16. november 2011 Har følt meg småkvalm de siste par dagene. Har tenkt at det er ønsketenking eller noe annet. Kom hjem fra jobb og så at pakken med strimler var kommet fra billigtester, prøvde en og tror jaggu den er positiv:) Nå har jeg aldri forsøkt sånne før så skal ikke glede meg for mye, men var en tydelig litt lysere strek der!! I morgen tidlig tar jeg en digital en, kryss fingrene da:)
Fiemamma Skrevet 16. november 2011 #72 Skrevet 16. november 2011 Sålenge testen er tatt riktig og du ikke har avlest resultatet for sent, ser det ut som du er positiv ja:) Jeg våger å gratulere <3 Send over babystøv, hihihi!!
anna t Skrevet 16. november 2011 #73 Skrevet 16. november 2011 Så spennende carma78, det høres jo helt klart ut som du har noe på gang. Gratulerer! Krysser fingrene for lillefie og minimikro også, håper dere ender med positive tester begge to i løpet av noen dager. Skjønner at det er utrolig kjipt å gå å vente, håper det ordner seg raskt.
anna t Skrevet 16. november 2011 #74 Skrevet 16. november 2011 Og lillefie: Jeg har opplevd begge deler når jeg har vært gravid, både at krysset kom frem med en gang ruten ble våt, og at den så negativ ut først, og så kom krysset frem etter hvert. Tror testen skal være gyldig etter fra 2 til 15 minutter eller noe sånt noe, så det er lurt å gi den bittelitt tid
Silja81 Skrevet 16. november 2011 #75 Skrevet 16. november 2011 Blendahvit test. Menssmerter idag. Går videre til pp10. Søndag (uke 45), 13.11: - Lilla80 - minimikro ********** Mandag, 14.11: - Snupsi87 - Lilla80 - Tessy, prøver på nr 2! - Jente-84- - AnnaT - snartfampå5 - Ønskersårtenlitenspire - minimikro ********** Tirsdag, 15.11: -mucha -Happy87 ********** Onsdag, 16.11: -Silja 81 ********** Torsdag, 17.11: - 2røverdøtre&1røver ********** Fredag, 18.11: - Carma78 - Amedillo - *Iselin* ********** Lørdag, 19.11: - vilhaenliten1 ********** Søndag, 20.11: -Spenna -Gutt04_Gutt10 - Tina! ********************************** <3 Gravid -Happy87 <3<3<3<3<3 -AnnaT - lillefrkelise -hopeful87 ******************** Inn i ny PP: -Tessy, prøver på nr 2! (kjipt å være dne første på lista under denne streken men...) -Ønsker ny spire (du er ikke alene...vi får prøve igjen...) -Lilla80, får ikkje prøvd i gjen før neste år- mannen på jobb... -snupsi87 -2røverdøtre&1røver (Sukk..brette opp armene) - Silja81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå