Gå til innhold

8>?(¯`°?.¸IKM uke 46¸.?°´¯)?<8 (NY TRÅD UKE 46)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på dere jenter=)

Har vært borte herifra noen dager nå...har vært litt nede, men det kommer en periode med det etter mannen reiser bort igjen...34 dager til jeg ser han nå! så det at tr kom gikk mer inn på meg en jeg skulel tru også..kansje for jeg følte meg så utrolig alene. Føltes vel litt som et nedelag at kroppen ikek ville samarbeide. Enda jeg er såppas realist at jeg vet jo at det absolutt ikke er noe dårligere sjanser neste pp:) Må gi meg litt tid...

Og snuppsi..siden du har skrivd til meg laaaangt oppi her så svarer jeg så klart: nå går det fint med meg altså, savner kjærsten veldig da... jeg har desverre akkurat som Lilla80 en mann som ikke er hjemme neste pp, så hopper vel glatt over til uke 1 eller hva det måtte være..uke 2 kanskje?? skal prøve å ikke se på kalenderen og regne for mye ut på ting som kansje kke blir noe av uansett. Så jeg skal bare ta ting som det kommer fra nå av (prøve i allefall)...roe meg selv helt ned og holde meg litt unna foreumer også tror jeg. Men et har vært veldig fint å følge deg og alle her på uke 46:D:D.

Sender alel en klem og gratulerer til dere 4 som er blitt gravide og dere som venter spent på et endelig svar! lykke til. jeg skal følge lit med ut uka her for å se hvor mange som faktisk har lagt gullegget...

Veldig spennende med deg da lille fie...har du fått tatt den digitale testen nå?

klem fra meg

Søndag (uke 45), 13.11:

- Lilla80

- minimikro

Mandag, 14.11:

- Snupsi87

- Lilla80

- Tessy, prøver på nr 2!

- Jente-84-

- AnnaT

- snartfampå5

- Ønskersårtenlitenspire

- minimikro

Tirsdag, 15.11:

-mucha

-Happy87

Onsdag, 16.11:

-Silja 81

Torsdag, 17.11:

- 2røverdøtre&1røver

Fredag, 18.11:

- Amedillo

- *Iselin*

Lørdag, 19.11:

- vilhaenliten1

Søndag, 20.11:

-Spenna

-Gutt04_Gutt10

- Tina!

<3 Gravid

-Happy87 <3<3<3<3<3

-AnnaT :)

- lillefrkelise

-hopeful87

-Carma78 <3

Inn i ny PP:

-Tessy, prøver på nr 2! (kjipt å være dne første på lista under denne streken men...)

-Ønsker ny spire (du er ikke alene...vi får prøve igjen...)

-Lilla80, får ikkje prøvd i gjen før neste år- mannen på jobb...

-snupsi87

-2røverdøtre&1røver (Sukk..brette opp armene)

- Silja81

Yes, tok en digital test i dag og jeg er gravid:) Herlig følelse!! Er kvalm, men det er jeg bare glad for. Har mistet 2 ganger tidligere år, hadde da ingen symptomer foruten ømme bryster -nå merker jeg at alt er greit:)

Lykke til alle sammen som prøver videre!!:)

Hvis noen lurer, her er de symtomene jeg hadde:

-Svimmel og småkvalm

-Ømme bryster

Startet for noen dager siden, ellers merket jeg ingenting.

Brukte eggløsningstest og prøvde den dagen jeg fikk smilefjes og dagen etter.

Søndag (uke 45), 13.11:

- Lilla80

- minimikro

Mandag, 14.11:

- Snupsi87

- Lilla80

- Tessy, prøver på nr 2!

- Jente-84-

- AnnaT

- snartfampå5

- Ønskersårtenlitenspire

- minimikro

Tirsdag, 15.11:

-mucha

-Happy87

Onsdag, 16.11:

-Silja 81

Torsdag, 17.11:

- 2røverdøtre&1røver

Fredag, 18.11:

- *Iselin*

Lørdag, 19.11:

- vilhaenliten1

Søndag, 20.11:

-Spenna

-Gutt04_Gutt10

- Tina!

<3 Gravid

-Happy87 <3<3<3<3<3

- lillefrkelise

-hopeful87

-Carma78 <3

Inn i ny PP:

-Tessy, prøver på nr 2! (kjipt å være dne første på lista under denne streken men...)

-snupsi87

- Silja81

-Amedillo

Fikk tr i går, 2 dager før IKM!! Så da har jeg syklus på bare 24 dager. Merkelig.

Julebord til helgen, så da blir det ingen spm siden jeg ikke tar et glass. OG, jeg skal til Amsterdam neste uke og kose meg masse. Og så ta fatt på pp 2 når jeg kommer hjem :)

Annonse

Søndag (uke 45), 13.11:

- Lilla80

- minimikro

Mandag, 14.11:

- Snupsi87

- Lilla80

- Tessy, prøver på nr 2!

- Jente-84-

- AnnaT

- snartfampå5

- Ønskersårtenlitenspire

- minimikro

Tirsdag, 15.11:

-mucha

-Happy87

Onsdag, 16.11:

-Silja 81

Torsdag, 17.11:

- 2røverdøtre&1røver

Fredag, 18.11:

- *Iselin*

Lørdag, 19.11:

- vilhaenliten1

Søndag, 20.11:

-Spenna

-Gutt04_Gutt10

- Tina!

<3 Gravid

-Happy87 <3<3<3<3<3

- lillefrkelise

-hopeful87

-Carma78 <3

Inn i ny PP:

-snupsi87

- Silja81

-Amedillo

-Snartfampå5

Søndag (uke 45), 13.11:

- Lilla80

- minimikro

Mandag, 14.11:

- Snupsi87

- Lilla80

- Tessy, prøver på nr 2!

- Jente-84-

- AnnaT

- snartfampå5

- Ønskersårtenlitenspire

- minimikro

Tirsdag, 15.11:

-mucha

-Happy87

Onsdag, 16.11:

-Silja 81

Torsdag, 17.11:

- 2røverdøtre&1røver

Fredag, 18.11:

- *Iselin*

Lørdag, 19.11:

- vilhaenliten1

Søndag, 20.11:

-Spenna

-Gutt04_Gutt10

- Tina!

<3 Gravid

-Happy87 <3<3<3<3<3

- lillefrkelise

-hopeful87

-Carma78 <3

Inn i ny PP:

-snupsi87

- Silja81

-Amedillo

-Snartfampå5

-*Kleopatra

Hei=)

Jeg testa nok en gang negativt på CB Digital 4 dager over IKM i morges. Begynner å bli bekymret for kreft og enometriose og sånne ting nå siden det er det eneste jeg kan forbinne med de voldsomme smertene jeg har hatt.. Blir svett når jeg tenker på å ringe lege, for jeg er meget bekymret over hva dette kan være nå, og vet ikke om jeg vil vite heller, huff:(

Sitter bare og venter på at blødningen skal starte, pakka oppi o.b og ligger på sofaen med pledd. Er sykt langt nede, irritert over at jeg har sånn uflaks med alt bestandig. Trodde innerst inn ikke at jeg var gravid (det vet dere), men man kan jo håpe da. Håpet brast i dag. Det værste er at jeg er livredd pga smertene mine:( Huff!

Gratulerer til dere som fikk det til denne mnd. Det må være en helt ubeskrivelig følelse. Jeg joiner IKM uke 50 tråden fremover og takker for følget i denne IKM tråden=)

Kjære LilleFie. føler med deg. Fekk du utlsag på eggl test slik at du er sikkert på at ikm var for 4 dager sidan. viss du gjorde det ville eg ha kontakta lege. Ikkje ok med dei smertene. ER kjempeglad for at du og har ein slik fantastisk mann. Det hjelper. Det er så belastande alt dette. Eg tenker litt på kor mykje betre forholdet (som alt er fantastisk) hadde vore om me heller var lukkeleg gravide. Men kan jo og tenkast at me får et endå nærare og sterkare forhold til menna våre oppi dette. OG at det vil koma til gode seinare ein gong i livet også.Veit ikkje- prøverå leita etter postive ting. Du skreiv noko om urettferdighet - enten er eller på ikm 50. Vil berre sei at det er følelser eg kjenner meg masse igjen i. Trur me må gjer avårt beste på å snu tankane våre. For kanskej er det det som står i vegen for å bli gravid- at me meiner at me no fortjener det, og at det motsatte er urettferdig. Det kaper et kjempepress. Slik føler iallefall eg det. Men eg syns det er urettferdig. OG eg føler meg mislukka som ikkje blir gravid. Har ei venninne som byrja å prøva et halvt år før oss. DEt gjekk 4 mnd før dei blei gravide. Ho var veldig lei seg. MEn ho fortalte også at dei ikkje hadde hatt tid til å ha sex og slike ting. Og då tenkte eg inni meg at når det er vår tur, då skjer det fort, for me kjem til å finna tid til å ha masse sex. Ho vart gravid. Eg er ikkje... Nei, det er ikkje godt å forstå alt. i går meff eg vite om endå ei som er gravid. Det kjem til å fortsetja. Me må prøva å finna ein måte å leva på som ikkje gravid er eg redd. Sist pp hadde eg stilt med slik inn på å vera gravid at då eg ikkje va det følte eg at livet nesten slutta. OG slik har eg tenkt- at eg ikkje orkar å ikkje vera gravid. men all den tid eg ikkje er gravid, så ahr eg jo ikkje noko valg...

Eg vil iallefall prøva alt no å stilla meg inn på at det ikkje klaffer. Får sjå kor godt eg kalrer det :) kjem nok til å variera. Men det er strategien no :)

Stor klem til deg Lillefie. Det blei langt dette her, plutseleg hadde eg skrive så masse! :) men god betring. Eg føler med deg. sTor klem!

Annonse

Tusen takk snilleste Lilla <3

Det hjelper med et herlig svar når man har lyst å banne, rive av seg håret, knuse noe i leiligheten, dra på sykehuset og tvinge leger til å ta helsjekk av meg og mannen umiddelbart, når man må avlyse avtaler for menssmertene river i kroppen, man føler seg mislykket, synes det er urettferdig at folk man kjenner som aldri burde hatt unger - blir gravide på rusmidler og bare man ser på dem, osv.

Denne pp'n (og alle pp'er som kommer) ga jeg blaffen i alt, så er ikke tanker og stress det sto på denne gangen. Jeg drakk og festet og brydde meg ikke så hardt om bim og google.

Jeg har ikke testet etter el, nettopp for å ikke stresse meg mer. Finner btw ikke el mine med tester heller, så da er vi like langt. Kommer aldri til å bli mor med egne barn, føler det på meg. Har sikkert ødelagte eggledere etter et uhell med tidligere sexpartner eller noe helt utrolig latterlig! Jeg er sint på meg selv! Hormonene raser inni huet på meg nå.. Huff beklager utbruddet, men er vel enten oppgitte utbrudd eller glede inne på et sånt nettsted. Nå skal jeg koke vann til varmeflaska og spise paracet for alle penga, og pine meg igjennom menssmertene i 3 døgn. Drøyt å pines fordi jeg har slutta med ibux, når jeg likevel ikke blir gravid, men men. Bitterheten vil ingen ende ta. Strategien her er å fortsette å ha null trua, holde meg unna bim mellom tr og el, og leve helt normalt, spise normalt, gjøre normale ting.

Vel, nå kan jeg iallefall kose meg med deilig Rørosgløgg og irish coffe på juleweekend med min kjære <3 Når har du neste IKM Lilla? Jeg har joinet IKM uke 50 tråden nå :)

Sender en stor klem tilbake jeg <3

Jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i det dere beskriver, Lilla og LilleFie!

Fikk tanta på tirsdag jeg, og nesten ikke orket å være her inne etter det. Hadde hjemmekontor i går med tåredam i tastaturen. Alt var bare kjipt :(

Jeg har tross alt en nydelig 2-åring hjemme, og burde absolutt ikke deppet så mye. Vi har tross alt fått det til en gang. Men jeg har mistet halve min nærmeste familie i kreft, og ønske om en stor familie er derfor blitt det viktigste i hele verden for meg. Har også opplevde en MA og en SA + flere kjemiske, og hver måned når jeg mister kommer det en slags sorgreaksjon. Livet føles bare urettferdig- hvorfor skal det være så lett for alle andre?!

LilleFie: Synes absolutt du burde ta kontakt med lege hvis du har såpass store smerter. Hvilken CD er du på nå? Og har du alltid hatt helt stabile sykluser?

Lilla80: Blir det prøving på dere i desember, eller må du vente til nyåret? Uff, skjønner godt at du blir deppa :(

Jenter, det blir vår tur snart, det er jeg sikker på!

*En stor god klem til alle prøvere her inne*

Jeg skal ha IKM den 19 og ikke den 20 fordi oktober var 31 dager. Tok en test igår og en idag, men begge var negative. Testet 4 dager før IKM med sistemann. Da tror jeg ikke at jeg er gravid denne gangen.

Noen som har ikke fått positivt test 2-3 dager før IKM og fikk det til senere?

Fine mennesker er dere....dere er så flinke til å passe på hverandre!

Håper det blir deres tur neste gang!

Her er alt som før, aner ikke hva som skjer. Tr skulle kommet i dag, men ikke kommet -det er vel igrunn et bra tegn, men kan liksom ikke tro at jeg er gravid -det måå være syklustull tenker jeg...

Imorgen skal jeg teste for første gang om det ikke er kommet noe, gruer og gleder meg. Har ikke tørt før i denne perioden.

Kjenner lite til noe som helst. Såre nipples idag -men thats it. Sist gang hadde jeg kjempemensen smerter, akkurat som den skulle komme, men plutselig stoppet alt og da skjønte jeg lett at jeg var gravid.

Venter i spenning, og kommer tilbake imorgen. Regner med at jeg blir med i ikm uke50 med alle dere flotte folk=)

Hei alle sammen...fortsatt ingen TR her med meg og det er jo positivt!!

Snart er dag 29 i syklusen over og de er vel den mest normale syklusen min, men siden den også ha vært ned på 26 dg og opp i 32 dg så vil jeg ikke sprudle over av begeistring. Var sååååå sikker forrige PP og da kom tanta på dag 32 :-( Så ingen gleder på forskudd, ei heller ingen sorger!! Men for hver (sakta) dag som går uten at tanta viser seg så øker spenningen. Prøver å vente med CB digital (den enste testen jeg har for øyeblikket) til ihvertfall over helgen!

Men jeg hadde skikkelig samme følelsen sist også...og da kom tanta, så vet liksom ikke hva jeg kan forvente. I det ene øyeblikket føles det som mensen murringer og i det neste øyeblikket kjenner jeg ingen symptomer på verken graviditet eller mensen!!! ÅÅÅÅ!!!!

Tja..ble en mulig sutrete det her, så sorry ;-)

Gratulerer såå mye til de også Carma!!=) 5 så langt denen perioden, det er veldig bra=)

Takk for tips om når du la inn aksjer!

Tessy, prøver på nr 2!

[Klag på innlegg]

[svar på dette innlegget]

Sv: 8>♥(¯`°•.¸IKM uke 46¸.•°´¯)♥<8 (NY TRÅD UKE 46)

NYTT 12:00 17.11.2011

Søndag (uke 45), 13.11:

- Lilla80

- minimikro

Mandag, 14.11:

- Snupsi87

- Lilla80

- Tessy, prøver på nr 2!

- Jente-84-

- AnnaT

- snartfampå5

- Ønskersårtenlitenspire

- minimikro

Tirsdag, 15.11:

-mucha

-Happy87

Onsdag, 16.11:

-Silja 81

Torsdag, 17.11:

- 2røverdøtre&1røver

Fredag, 18.11:

- *Iselin*

Lørdag, 19.11:

- vilhaenliten1

Søndag, 20.11:

-Spenna

-Gutt04_Gutt10

- Tina!

<3 Gravid

-Happy87 <3<3<3<3<3

- lillefrkelise

-hopeful87

-Carma78 <3

Inn i ny PP:

-snupsi87

- Silja81

-Amedillo

-Snartfampå5

-*Kleopatra

-mucha...neste runde blir det pergotime!

Da turte jeg å ta testen...

...og den ble positivt! sykt, hadde jo helt andre symptomer nå enn sist. Beviser bare hvor forskjellig graviditeter kan være tydeligvis.

Sykt, sykt sykt=)

Sender masse babystøv videre! krysser alt jeg har og håper dere er like heldige som meg neste gang!

Søndag (uke 45), 13.11:

- Lilla80

- minimikro

Mandag, 14.11:

- Snupsi87

- Lilla80

- Tessy, prøver på nr 2!

- Jente-84-

- AnnaT

- snartfampå5

- Ønskersårtenlitenspire

- minimikro

Tirsdag, 15.11:

-mucha

-Happy87

Onsdag, 16.11:

-Silja 81

Torsdag, 17.11:

- 2røverdøtre&1røver

Fredag, 18.11:

- *Iselin*

Lørdag, 19.11:

- vilhaenliten1

Søndag, 20.11:

-Spenna

-Gutt04_Gutt10

- Tina!

<3 Gravid

-Happy87 <3<3<3<3<3

- lillefrkelise

-hopeful87

-Carma78 <3

- vimsefrøkna

Inn i ny PP:

-snupsi87

- Silja81

-Amedillo

-Snartfampå5

-*Kleopatra

- minimikro.. TR kom 4 dager på overtid!

Søndag (uke 45), 13.11:

- Lilla80

- minimikro

Mandag, 14.11:

- Snupsi87

- Lilla80

- Tessy, prøver på nr 2!

- Jente-84-

- AnnaT

- snartfampå5

- Ønskersårtenlitenspire

- minimikro

Tirsdag, 15.11:

-mucha

-Happy87

Onsdag, 16.11:

-Silja 81

Torsdag, 17.11:

- 2røverdøtre&1røver

Fredag, 18.11:

- *Iselin*

Lørdag, 19.11:

- vilhaenliten1

Søndag, 20.11:

-Spenna

-Gutt04_Gutt10

- Tina!

<3 Gravid

-Happy87 <3<3<3<3<3

- lillefrkelise

-hopeful87

-Carma78 <3

- vimsefrøkna

Inn i ny PP:

-snupsi87

- Silja81

-Amedillo

-Snartfampå5

-*Kleopatra

- Gutt04+Gutt10+2012? TR kom 2 dager før forventet

Søndag (uke 45), 13.11:

- Lilla80

- minimikro

Mandag, 14.11:

- Snupsi87

- Lilla80

- Tessy, prøver på nr 2!

- Jente-84-

- AnnaT

- snartfampå5

- Ønskersårtenlitenspire

- minimikro

Tirsdag, 15.11:

-mucha

-Happy87

Onsdag, 16.11:

-Silja 81

Torsdag, 17.11:

- 2røverdøtre&1røver

Fredag, 18.11:

- *Iselin*

Lørdag, 19.11:

- vilhaenliten1

Søndag, 20.11:

-Spenna

-Gutt04_Gutt10

- Tina!

<3 Gravid

-Happy87 <3<3<3<3<3

- lillefrkelise

-hopeful87

-Carma78 <3

- vimsefrøkna

Inn i ny PP:

-snupsi87

- Silja81

-Amedillo

-Snartfampå5

-*Kleopatra

- Gutt04+Gutt10+2012? TR kom 2 dager før forventet

- vilhaenliten1 - TR kom på slaget... så blir ny pp på meg også..

Hei jenta!=)

Beklage at dokker ikke har hørt nå my fra mæ på ei stund, men her har dagan flydd av gårde... Litt blanda følelsa rundt alt som har skjedd å...

Men gratulere så my te dokker 6 som e gravid!!=)=)=) Kjæmpe gode nyheter!!! Også må æ få tilføy at 6 gravide og 13 så langt i neste pp, e virkelig gode progenosa altså!!=) Det love godt for oss i neste pp, ikke sant?=)

Håpe dokker har hatt ei fin helg! Æ må fly videre! Klæmma te dokker alle! <3

Hei alle hærlige!!

Snupsi: det er jo bra på en måte at dagane flyr av gårde,eller?

Og til dere alle...mulig jeg kan gjøre deres prognoser enda bedre ;-) er på dag 32 i syklusen min..har en gooood følelse på at det gikk denne gangen ;-) <3 Men har ikke tatt steget ut og tatt dinna testen som ligg godt nedi medisinskapet på vaskerommet!! Har satt opp at jeg tar testen i morgen tidlig om ikke TR dukker opp...noe jeg ikke tror kommer til å skje hi hi hi dinna tanta skal få dra på en laaaaaaaaaaaang ferie for meg!!!

Lover å komme inn å fortelle dere om resultatet!!

Klem til dere alle med masse lykke ønskninger for kommende PP og graviditet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...