LilleBitteliten Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Fint navn! Liker det veldig godt. Det er koselig, gammelt og flott :-)
Frøken Ubesluttsom Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 Jeg liker det desverre ikke. Veit ikke helt hvorfor, men jeg har ikke sansen for det eller tilsvarende navn som Nils og Odd. Syns det blir for kjedelig klang over navnene. Men som sagt. Jeg har ingen ide om hvorfor jeg syns det. Men liker du det så bruk det, for all del.
Sanna28 Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Jens er et fint, norsk navn. Det er fint i dobbeltnavn også. (Jeg liker dobbeltnavn med enstavelsesnavn+tostavelsesnavn). Akkurat nå kom jeg bare på Jens August
Andreaa Skrevet 13. november 2011 #7 Skrevet 13. november 2011 Det er et fint guttenavn! Passer på alle aldre og er stødig og manndig. Jeg liker!
mibella Skrevet 14. november 2011 #9 Skrevet 14. november 2011 Jens er kjempekoselig! Veldig fint på papiret også
sommertiara Skrevet 14. november 2011 #10 Skrevet 14. november 2011 Jeg liker Jens. Koselig og stødig navn. Synes det er finest alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå