Gå til innhold

Noen som har prøvd amme-te?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nærmer meg termin nå, så i går gikk jeg til innkjøp av amme-te på apoteket. De mente dette hadde god virkning mot luft i magen hos mini - og det hadde vi kjempeproblemer med hos førstemann til tross for at jeg holdt meg unna alt mulig som kunne gjøre det verre.

I tillegg skulle det også ha en mulig svak virkning på bedre utdrivning av melken, men det var mer en bonus til det første her :)

Noen som har prøvd og funket det for deg? Var jo litt rare ingredienser, så ser ikke for meg at den smaker noe særlig godt, selv for en te-elsker, hehe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en ammete med førstemann (for 7 år siden) på helsekost og den smakte dritt!!! Så jeg drakk lite...

Men har hørt av forlk som har prøvd i ettertid og hatt god virkning av den på flere områder.. Skader jo ikke å prøve heller =)

Lykke til =)

Skrevet

Jeg har brukt den til apoteket ved forrige svangerskap.

Var et av rådene for å få bedre melkeproduksjon. Smakte ikke spesielt godt og melka forsvant, så den hadde ikke mye effekt på meg.

Ved luft i magen kan jeg ikke si om tulla hadde noe mer eller mindre ved bruk av den siden hun ikke var plaget spesielt før jeg begynte med den, eller da hun gikk over til erstattning.

Men lykke til :)

Skrevet

hei

drak ammete med nr 2 ved ikke om den hadde virkning,men nr 1 hadde kolikk og nr 2 skrek nesten aldri, den smaker ikke godt men man må jo ikke drikke mere end en kop eller 2 om dagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...