Gå til innhold

Hvor mange uker er dere, og hvor mye har dere lagt på dere? Evt. gått ned?

Anbefalte innlegg

Her spiser jeg som en hest, er mett bare en times tid, og føler meg helt skjelven 2 timer etter mat om jeg ikke får i meg noe... Men har bare gått opp 1 kg enda, så det er kanskje et tegn på at det trengs! :) Er 8+1 i dag.

Fortsetter under...

11 uker i dag.. Hadde gått opp 1,5 kg, men de er borte igjen.. Jeg orker ikke tanken på middag eller noe som er fettete, og blir ganske fort mett. Fornøyd med å være på startvekta, ettersom jeg vet jeg må "passe meg".. Gikk opp 30 kg sist gang, og det vil jeg gjerne prøve å unngå denne gang.

11+1 uker i dag og opp 1.9kg. Jeg prøver også så godt jeg kan å ikke gå opp så mye.. Gikk opp 35 kg sist.. Sist gikk jeg opp over 20 av kg'ene fra uke 30 til uke 42, så denne gangen ønsker jeg å gå opp så lite som mulig før uke 30. Sist synes jeg vekten var lettere å kontrollere fram til uke 30 ca. Etter det var det rett og slett umulig. Var alt vannet som kom da.... Håper det blir bedre denne gangen, og at jeg slipper sv.skaps forgiftning..

Annonse

Er 6+5 og har lagt på meg 0,5 kg. Ganske fornøyd med det, har vært ganske uggen og har derfor kun spist det jeg har lyst på (som desverre er potetskruer, loff med gulost, juice og frukt,) har fra før holdt meg til lavkarbo, og er derfor ganske fornøyd med at vekta ikke skyter i været:-p Men gleder meg til kvalmen forvsinner og energien er tilbake, for den kommer tilbake ikke sant?:-o

Jeg er 11+4:)

Har hatt en lengre periode med kvalme, oppkast og veldig lavt energinivå, men nå er jeg i mye bedre form med mer energi!

Jeg er heldig/uheldig med å ha høy forbrenning, så hverken legger på meg eller mister vekt.. Men håper jeg får litt ekstra vekt etterhvert.

Har mistet lysten på brød (noe jeg har vært veldig glad i tidligere), nå går det for meste i grovt knekkebrød, te og pepsi max. Er ellers glad i det meste av middag. Spiser endel hjemmelaget potetmos med gulrøtter. Noen bananer innimellom. Skal på min første svangerskapskontroll i morgen, og gleder meg! :)

9+1 og kaster opp hele tiden, men bare gått ned 1 kg (tvinger i meg mat og drikke igjen med en gang det kommer opp).

Ellers bør det ikke være noe mål å skulle gå opp i vekt i starten bare for å gå opp. Det er helt naturlig å ikke legge på seg noen kg før 16-20 uker :=)

Er 10+4 og har gått ned nesten 5 kg... Er kvalm og kaster opp, men prøver å spise sunt og variert allikevel..

Håper virkelig kvalmen gir seg snart-dette er ikke moro :-/

Annonse

Har ikke lagt på meg noe foreløpig. Men det kommer vel tids nok :o)

Det ble 24 kilo med førstemann, men kun 9 kilo med andremann, så krysser fingrene og håper på det beste ;o)

Er 9+4 Og gikk opp et par kilo de første ukene, men eter uke 6 har det bare vært oppkast, dårlig form og lite mat. Så gått ned igjen til startvekt. Veldig spent på resten av graviditeten, for var i toppform hele forrige svangerskap (nesten). Gikk kun opp 1 kg alt i alt. Måtte be om Ul i 3.tri da jeg ble litt bekymra fordi "alle" andre gikk opp mange. Men ut kom en frisk og rask gutt (litt for tidlig)og jeg hadde gått ned 12 kg da han var ute :-). Og gikk fortsatt ned mens jeg amma i 4 mnd. Så alt er mulig. Blir det det samme denne gangen, så skal jeg VIRKELIG passe vekta etter anmeperioden :-P.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...