anna t Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Nå er jeg tilbake igjen, og utrolig glad! Her skal det tenkes bare glade tanker, og jeg skal kose meg masse. Når jeg var gravid med datteren min hadde jeg et litt trøblete svangerskap, men jeg skal takle hva som helst de neste 8 mnd, det er verdt hvert lille ubehag! Verdens beste farsdag
Lille Tordivel Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 SÅ flott! Gratulerer masse! Det er en helt utrolig følelse å endelig bli gravid igjen. Er formen din god? Håper du klarer å slappe av psykisk også. Her går det bedre enn forventet - iallefall etter en uke kjentes det enklere, heldigvis, da er det håp!!! Hurra for deg! KLEM
Leirha Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Gratulerer så masse!!! Håper det går bedre denne gang Lykke til.
viervindens Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 Åhhh!! Så knall Anna T!!! Kjempe kjekt at det lykkes for dere nå!! Har tenkt masse på deg og krysset fingrene for at dere skulle få dere et positivt utslag på testen:) Kos deg i svangerskapet og hell å lykke sendes fra meg!
anna t Skrevet 14. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2011 Tusen takk for gratulasjonene. Jeg er så glad! Kjenner at jeg er litt sånn engstelig langt bak i hodet, men bestemt på at de tankene ikke skal få så mye plass. Skal helt klart bli deilig å gjøre seg ferdig med disse første ukene. Formen er sånn passe. Ganske mye svimmel og småkvalm, men nå som jeg vet at det faktisk er pga graviditet er det helt greit Takk for babystøv fra lille tordivel og gode tanker fra viervindens. Tror det var det som gjorde susen
anna t Skrevet 14. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2011 Hvordan er formen deres da? Du må jo være i 2. tri nå Viervindens? Fy søren så fort tida går
Lille Tordivel Skrevet 15. november 2011 #8 Skrevet 15. november 2011 Formen er elendig Anna t!!! Jeg er så kvalm at jeg får jo ikke gjort noe. Til og med om natta ligger jeg og brekker meg. Klarer max å jobbe 2 timer om dagen.....MEN jeg ba om det. Var ikke kvalm den første uka etter positiv test og synes det var så fælt å ikke kjenne noe. Jeg ville så gjerne være kvalm, og vips det ble jeg! SÅ jeg prøver å le av meg selv. Så lenge jeg er kvalm føler jeg meg iallefall gravid og da har jeg det ganske fint psykisk også. Slett ikke verst! Natta! Nå legger jeg meg inn sammen med bøtta.
anna t Skrevet 16. november 2011 Forfatter #9 Skrevet 16. november 2011 Haha, ja er det ikke rart hvordan det å føle seg skikkelig dårlig kan få en til å føle seg bedre? Du vet du er gravid når du er glad for å være kvalm Er du sykemeldt eller?
Lille Tordivel Skrevet 16. november 2011 #10 Skrevet 16. november 2011 Ja, det er rare greier! Skal holde ut hva som helst jeg. Heldigvis driver jeg mitt eget firma slik at jeg jobber kun det jeg orker. Det blir ikke mye gitt. 2 -3 timer i dag, og da med en god del pauser innimellom. Nå skal jeg bare avslutte tre-fire store prosjekter så tar jeg det med ro så lenge jeg må. Og så godt vi har mye fint å se frem til i desember! Da går tiden ekstra fort inn i 2. trimester som blir et deilig sted å være. Jeg våget til og med å bestille ultralyd i dag. Vil ha det i uke 8 for å se at alt er bra. Men følte at om jeg bestilte time ville ting gå galt liksom, men jeg måtte jo bare gjøre det..... Så om 12 dager er det tidelig ul for å se hjertet - forhåpentligvis!
anna t Skrevet 16. november 2011 Forfatter #11 Skrevet 16. november 2011 Å så gøy med tidlig ul da. Vi har snakket litt om det her også, at det kunne være fint å gjøre i desember så vi kan slappe litt ekstra av. Får se litt an hva vi gjør. Jeg hadde en ul når jeg var 7+2 med datteren min pga en blødning, og jeg må si det var beroligende altså, enda da hadde jeg ikke vært noe bekymret på forhånd. Blir fint med desember også ja. Regner med at det blir en litt rolig tid på jobb også, og så er det jo masse fine dager i desember. Jeg elsker jul, og som du sier, vips så er det 2. tri
anna t Skrevet 30. november 2011 Forfatter #12 Skrevet 30. november 2011 Da gikk det ikke bra med denne graviditeten heller. Har mista igjen. Veldig lei meg, og sliter litt med tanken på å begynne på nytt. Håper dere kan fortsette å krysse fingrene litt for meg, og at jeg snart blir like heldig som dere.
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 30. november 2011 #13 Skrevet 30. november 2011 Dette var trist!! Jeg sender deg en stor klem og ønsker deg masse lykke til. Håper vi ser deg snart igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå