Gå til innhold

Angående lister med forslag :)

Anbefalte innlegg

Jeg har sett en del her inne på navnedebatten - og det er kjempefint at man kan få luftet tanker rundt navn og få andres synspunkter og forslag etc. MEN.... noen av trådene blir ganske lange, og de inneholder lister fra forskjellige brukere som inneholder de samme navnene. Det er bare en tanke, altså... men hadde det ikke vært mer oversiktlig om man nevner det samme navnet én gang i en tråd? Da er det enklere å se hva de nye forslagene er - og vurdere dem.

(P.S. Håper jeg ikke blir oppfattet som sur - det er bare ment som et forlag!)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143780214-ang%C3%A5ende-lister-med-forslag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg oppfatter deg absolutt ikke som sur. Det forslaget du kommer med hadde vært det perfekte. Men jeg ser på det som vanskelig å gjennomføre i praksis. Nettopp fordi det er veldig styr å måtte gå gjennom alle innleggene som blir skrevet, for deretter å huske å unngå å skrive alle navnene. Det er jo ganske mye arbeid??

Men godt noen kommer med forslag til endring da :-)

jeg tenkte også på det. At man ser et navn nevnes av 5-10 personer sier jo litt om at flere liker navnet. Listene hadde blitt mindre uoversiktlige dersom man fra begynnelsen av tråden lar være å nevne de samme navnene om igjen. Eller prøver i alle fall. Det er jo ikke snakk om å "henge ut" den stakkaren som i farta nevner et navn som allerede er nevnt :D

Bare tenkte det ville vært enklere å scrolle nedover tråden og se de ulike navnene.

Ja, jeg forstår godt hva du mener. Men jeg tror fortsatt det blir veldig vanskelig å gjennomføre i praksis. Det blir mye unødvendig arbeid om en skal ha en sånn "regel". Dessuten synes jeg det er kjekt å se hvilke navn andre liker, selv om en haug med andre også har nevnt de. Da ser vi jo bare hvor mange som liker de, og det synes jeg er kjekt :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...