Gå til innhold

positiv test, men blødning idag, rugedag 11..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er ny på dette forumet, og igang med vårt første Ivf-forsøk. Hadde innsett av egg for 11 dager siden. For to dager siden var det litt rester av rosa på crinonen, igår kveld litt brunt da jeg tørket meg.

I morges da jeg våknet i 6.30-tida var det helt rødt da jeg tørket meg, la i et bind, og ble kjempelei meg da jeg tenkte at nå var det over.....selv om jeg har to dager med crinone igjen, og skal teste torsdag neste uke...

Fikk en innskytelse i 10-tida idag og tok en test, fra billigtester, siden jeg akkurat har bestilt ei ladning. Den ble positiv med en gang! Det ser ut som om blødningen har avtatt litt og, ikke helt sikker.

Hva kan det være? Kjemisk graviditet? Blødning som kan oppstå tidlig i svangerskapet?

Selvfølgelig søndag, så jeg kan ikke ringe St Olav heller......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jo hende du fortsatt er gravid da :) er bare blodprøven som kan gi skikkelig svar paa det ;) mange som blør tidlig i svangerskapet :)

Skrevet

Hei.

Det er veldig vanlig at det kommer en blødning ca rundt da man forventet mens :)

Ta det med ro du, og test igjen om noen dager.

Lykke til.

Skrevet

Takk for svar!

Er ny her på BIM, så jeg glemmer helt av at jeg har registrert meg...

Uansett;

Det ble med den ene blødninga da jeg tørket meg søndag. Var litt brune rester, men ikke så mye at det kom i bindet.

Idag er det to uker siden innsett, jeg tok to tester i morges, en fra billigtester og en fra clearblue, og begge var innmari positive!

Men jeg klarer ikke å senke skuldrene helt.....har av og til litt lys, lys rosa utflod. Har dog en mistanke at det kan være pga crinonen, fikk innmari såre slimhinner av den.

Blir å ringe St Olav igjen i morgen tenker jeg.... Mitt aller første prøverørsforsøk dette...

For en berg og dalbane, både fysisk og psykisk....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...