Gå til innhold

Bør jeg ta en test tror dere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først kan jeg nevne at jeg fikk påvist PCOS for drøye 6 mnd siden. Gikk ikke på noe form for prevensjon i 3-4 mnd framover, hadde regelmessig samleie i den perioden, men ingen tegn til graviditet. Tilslutt bestemte jeg meg rett og slett for å starte på p-pillen Feminil for å minske de sjenerende symptomene til PCOS. Etter å ha startet på de så har jeg ikke hatt menstruasjon, men har spottet nå i 3-4 uker, hver dag!! og ikke nok med det, men puppene har vokst noe enormt på kort tid.. De er ømme og hovne, spesielt på innsiden av begge. Jeg har forsåvidt hatt ganske små pupper, men nå merkes det veldig hvor mye de har vokst. Nesten så de er i veien *ler*. Kjæresten studerer meg veldig hver dag, og han ser betydelig forskjell på kroppen min, og mener jeg ser gravid ut. Magen har est ut også.

Hva kan dette være?? Kan jeg ha blitt gravid rett før jeg begynte på pillen?? Det er 3 mnd siden sist jeg tok en test.

Plis svar meg hvis du har noen formening om dette! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tatt en test! Da slipper du å lure.... *krysser fingrene for deg*

Skrevet

Feminil er ikke en vanlig p-pille, men en pile med ekstra mye kvinnelige hormoner. Disse gjør som regel også at puppene vokser (ofte 1-2 størrelser), og mange opplever at de legger på seg. (man får mer kvinnelige former på alle måter. De hjelper også mot kviser og uønsket hårvekst som følger med PCOS. Høres ut som det er p-pillene du merker effekten av..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...