Gå til innhold

bodø flyplass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som er kjente i bodø og på flyplassen?

ska ut å reise alene og har vært på den flyplassen, men det er leeenge siden.

når man går ut av flyet og inn, hvor går man?:P *megablond*

er det langt(tid med bil) fra flyplassen til sykehuset?

takker for svar(om noen orker svare hehehe)

Skrevet

Når du går ut av flyet er det bare å følge strømmen ;-) man kommer ut der nede, ved bagasjebåndet. Så fortsetter du ut, taxiene står jo rett utenfor. Til sykehuset tar det 5-10 minutter, med mindre det er midt i "rushet" da kan det ta litt lengre tid. Lykke til :-)

Skrevet

å tuuuusen takk for svar!:D

Men "strømmen" har kanskje bagasje å hente?det har ikke jeg:P uff er så nervøs, beklager:P hehe....

okei, da er ikke taxi noe problem;)

Skrevet

Bagasjen hentes jo nede om jeg ikke husker feil, så det går helt sikkert veldig bra! Nå er ikke den flyplassen så stor at det gjør noe, så her finner du fram. Garantert!

Skrevet

okei får håpe det:P tusen takk:)

men hvordan gjør jeg det med innsjekking?jeg kommer jo aldri til å finne frem til riktig avgang:P*lite ute å flyr alene*

Skrevet

Det er ikke mange steder å gå.

Opp trappen, og gjennom sikkerhets kontrollen.

NB: Sikkerhetskontrollen der er liten, så den bruker lang til.

De gangene jag har tatt flyet fra Bodø har jeg vært veldig glad for at jeg har beregnet ekstra god tid på grunn av den.

Når du er innenfor er det en cafe og noen benker du kan sitte på og de fø gatene som er.

Det er også en skjer som sier hvilke fly som går fra hvilke gate

Skrevet

okei, takker for svar:)

da går det forhåpentligvis bra!!:)

Skrevet

Jeg kjenner til problemet. Er alltid nervøs når jeg skal ut å reise alene. Men nå har ti og med reist alene til-fra oslo gardermoen, så det går helt bra. Det positive med bodø flyplass er at den er blant den enkleste flyplassen å finne fram på. :) strømmen skal sikkert ha bagasje, men når dere kommer dit så ser du utgangen, så det kommer til å gå veldig bra :) Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...