Gå til innhold

OH HAPPY...eggløsningstid:)

Anbefalte innlegg

Ja, da har jeg altså eggløsning:) blir egentlig bestandig gla jeg når jeg får smilefjes på eggløsningstesten:)

Har altså IKM fredag i uke 47.. er det noen flere som har da som har lyst å følge meg???

Er veldig spent nå altså... vi har lagt inn en skikkelig god søknad så håper på det beste:)

Men... denne gangen har jeg gjort noe annerledes... jeg har bestandig vært så flink å holdt meg unna alkohol de dagene jeg har eggløsning (har hørt at man burde d), uten at det har gitt resultat. Men denne gangen har jeg "gjort alt feil" og kosa meg med vin både fredag og lørdag så får vi se hva kroppen synes om det:)

I alle fall.. krysser fingrer og tær og håper på augustbaby 2012:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143779649-oh-happyeggl%C3%B8sningstid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jeg hadde smilefjes på EL testen på torsdag, og i natt har jeg ligget og vridd meg med "mensen" smerter. Kjenner at det murrer litt fortsatt. Så jeg regner med at jeg har hatt EL nå. Med 28 dagers syklus skulle jeg egentlig hatt IKM 28. Nov, men siden jeg hatt EL allerede regner jeg med at IKM er ett par dager før. Håper virkelig det klaffer denne perioden. Er på 3 pp og har ett barn på 5 år fra før...

Eg hadde EL i går med all murring som følger med og mykje god sengekos dagane før og på dagen. Tenker å legge inn ei god aksje i kveld og, og så er det vel bare for oss å holde ut til IKM. Det er no den verste tida starta. No blir eg gåande og kjenne etter og føle på alt mulig. Lese tegn der et egentlig ikkje er, håpe av heile mitt hjerte, og eventuelt bli veeeeeeeeeeeeldig lei meg når trusa blir rød....

Jeg vet at jeg ikke burde ha så store forhåpninger, for man blir jo så utrolig skuffa når mens kommer... men er jo vanskelig å ikke få et smil om munnen når man vet hva som kanskje kan komme ut av dette:)

Jeg er inne i pp7 etter ma, så jeg føler virkelig at nå burde det være min tur snart:)

det kommer til å bli laaaaaange 14 dager dette....

• 2 uker senere...

Annonse

Hei og hopp jenter:)

Gratulerer her også HelenM med liten spire:)

Enn dere andre, hvordan går det med dere?

Her er det IKM i morgen. Har fått test i posten i dag, så da blir det tissing på pinne i morgen. Har vært så øm i magen i dag og vonde pupper har jeg hatt flere dager nå.. håper det er noe å rope hurra for, men det kan desverre være bare tanta som lager litt krøll...:(

De to andre gangen jeg har vært gravid hadde jeg også vonde pupper, men de gangene hadde jeg også veldig såre brystvorter og det har jeg foreløpig ikke... Men... såre brystvorter fikk jeg ikke før noen dager etter IKM så enda håp for meg:)

I dag fikk jeg skikkelig sting i underlivet, og det kan jeg ikke huske å ha opplevd før.. varte 1-2 timer og så var det over... merkelig.. har noen av dere hatt det?

Håper i alle fall at det er en spire i magen min, har så lange og uregemessige sykluser ( denne gangen 7 uker:( ) og det begynner helt ærlig å tære litt på meg...

Lykke til i alle fall till alle oss her inne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...