Gå til innhold

fødselsforberedende kurs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har A-hus fødselforberedene kurs? Må man ringe? Lønner det seg og gå på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AHUS har det, og jeg anbefaler det på det varmeste. Var der selv i midten av oktober, og angrer ikke. :-) Du ringer telefon 67 96 06 00 mandag-fredag kl. 08-11 og 12-16.

Skrevet

I hvilken uke burde man gjøre det? Er i uke 30+5 nå. Er dette på dag eller kveld? pris?

Skrevet

Jeg har også tenkt meg på fødselsforbredende kurs på Ahus, Dette er på dagtid og husker ikke helt prisen for det. Det står at det er fra ca uke 35.

Jeg er omtrent like langt som deg, men jeg tenkte å dra inn i begynnelsen/midten av desember, for det nærmere jul er det vanskelig å få med samboeren fordi han jobber i butikk..

Legger med linken til sykehuset så kan du lese litt mer:)

http://ahus.no/modules/module_123/proxy.asp?D=2&C=1164&I=23832

Skrevet

Vi skal på kveldstid på Ahus. Påmelding på nett. Kurset går da fra kl 17.00 til 21.30.

www.svangerskapskurs.com.

Skrevet

De anbefaler fra 35. uke, men det lønner seg å melde seg på fort, fordi det er veldig stor pågang. Koster 600 pr. par. Vi hørte aldri noe om et kveldsalternativ. Det Ahus.no opplyser om er fra 10 - 15 hver onsdag. :-)

Skrevet

Jeg er også i uke 30, ringte Ahus for å melde meg på kurs tidligere denne uken. Det var fullt ut året, så vi fikk ikke tid før i januar, ca 2 uker før termin. Koster kr 600 og går på ondager fra 10-15.

Skrevet

Ops, da burde jeg ringe de i morgen jeg da, hvis det er fult ut året.. Vil jo gjerne rekke å dra på kurset før gutten kommer. Jeg har termin 17.januar...

Skrevet

men tittet litt og hvis man går inn på jordmorhuset.no så er det kveldskurs på A hus, ett i desember og ett i januar og hvis det er stor pågang setter hun opp ekstra kurs.

Skrevet

Har termin 18 januar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...