venter gutt i januar Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Hei når begynner dere å vaske babytøy? pakke baggen til sykehuset? og gjøre klart barnerommet?
strikkedilla Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Her tar jeg det foreløpig veldig rolig. Har 3 uker til termin og er helt klart mye roligere nå enn jeg var da vi fikk nr 1! Planlegger å få satt opp sprinkelsenga på vårt rom i dag. Har endel babytøy fra sist, men har måttet suplere litt siden vi da hadde sommerbaby. Samboeren ble sendt på butikken og kjøpte litt ulltøy i uka som var. Vogna og bilstol står i boden og kan bare hentes fram. Jeg planlegger å pakke ut litt tøy og putte i kommoden i uka som kommer. Barnerom trenger ikke være klart før om noen mnd siden hun skal bo på vårt rom den første tida. Sykehusbagen er ikke begynt på, men har funnet fram kameraet!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Jeg er ferdig med vask av sengetøy, dyner, puter, klær, pledd og kluter. Har hentet frem igjen lekegrind (dagsoving m kurv) seng, stellekommode og vogn og vasket dette. Mamma har handlet ullbodyer og strømpiser som er vasket og klart, uttertøy og luer ligger i kurv i gangen.... Seng og vogn er ferdig oppredd og voksipoosen ligger klar. Jeg er 36+5 og ble litt stressa har tidligere i uka da jeg hadde både den ene og den andre tingsn som tydet på at noe var igang.. Sykehusbag er også ferdig pakka =)
snella med spire Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 Vasket alt av klær nå i helgen og får vel begynne å finne frem tingene har 9 dager til termin Baggen får vel eg også begynne å pakke snart men føler eg har goooood tid gikk 17 dager over sist:(
ahelene Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Forrige gang kom babyen fem uker før termin og jeg hadde ikke gjort noe. Dro rett fra jobb og til KS. Lite festlig når mannen skal pakke det du trenger. Så denne runden skal alt være klart før uke 35 sånn at jeg kan håpe på å heller gå over tiden den gangen her Er i uke 33 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå