Gå til innhold

Hvor mange dager igjen søndag 13.11.???

Anbefalte innlegg

Skrevet

18 dager igjen, og er klar til å hilse på knerten i magen. Er på en måte "lei" men ikke så lei som jeg føler andre her inne er :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 små dager igjen til termin. Formen er fortsatt veldig bra, så det er ikke noe stress med å komme i gang med fødselen for min del. Det eneste er at det er litt stress sånn fra dag til dag å ikke vite når fødselsen kommer til starte, mtp de to barna vi har fra før og barnvakt til dem osv. Litt av en kabal det der også, siden det ene barnet er funksjonshemmet og sånn sett bare kan passes av noen få voksne rundt oss. Men - det ordner seg jo når det barker i vei, så klart :)

Skrevet

Hei hei LeMaRa :)

har 61 dager igjen og misunner alle andre som har bare noen få dager i gjen :))

Formen er heldigvis bra, så bra at jeg jobber 70 % med plaging av bekkenet :)

Så du har bare 14 dager igjen og det går fort, kos deg mye :) og lykke til !

Skrevet

Her er det 20 dager igjen. Begynner å bli ganske lei, og klar til at hun skal komme ut. I dag sa til og med samboern at "nå kan hun bare komme, for nå er jeg ferdig med oppussingen som skulle gjøres før hun kom". Hehe!

Formen er så som så. Er veldig sliten, og begynner å kjede meg noe fryktelig (har vært sykemeldt en god stund). Men forhåpentligvis går de siste dagene fort.

Skrevet

86 lange dager igjen. Formen er helt elendig, bekkent skranter,halsbrann har meldt sin ankomst for fult, nattesøvnen er det dårlig med og energien er laaaagt vekke. Føler de sist 12 ukene blir veeeeeldig lange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...