Gå til innhold

Hvor mange dager igjen søndag 13.11.???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det igjen 14 dager... De virker lange nå gitt... Er så klar for å bli ferdig!!! Og komme meg på beina igjen!!!

Dere damer der ute da??? Hvor mange dager har dere igjen og hvordan er formen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Formen er elendig -slik som den har vært hele svangerskapet :/ Og har 61 dager igjen... Har vært (og er) et laaangt og forferdelig tungt svangerskap, men omsider så kan jeg jo på en måte begynne å se en ende på det nå -"kun" 2 måneder igjen ;) Har begynt å få LITT mer energi tilbake innimellom, og får da en sterk trang til å ordne med ting i huset (er vel det berømte redebygger-instinktet som har meldt sin ankomst, hehe). Men får betale ekstra for den energien og, for jeg blir totalt utkjørt og ødelagt i kroppen etterpå -som om ikke jeg var nok "ødelagt" fra før av...

Lykke til den siste tida, for deg kan det jo bli fødsel når som helst, egentlig ;) Spennende :)

Skrevet

Sukk. Er akkurat gått inn i uke 30, dvs teller fortsatt uker og ikke dager. Det er LENGE å vente, jeg begynner å bli lei...særlig akkurat nå, hvor jeg ikke har fått sove mer enn 4-5 timer i natt....

Skrevet

Jeg har 17 dager igjen og ting begynner å bli klart i huset for en ny baby. :) Har alltid gått til termin og over, så jeg tør ikke å ha noen forhåpninger om å føde på noen uker enda. Har tre små barn hjemme, så jeg kjenner at det er ganske slitsomt å ta seg av dem nå med stooor mage, lite energi og til tider litt kort lunte... Gleder meg til å bli ferdig!

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Har termin i dag faktisk. Trodde det skulle være en lykkens dag, men jeg er bare sliten og bryr meg egentlig ikke om hvilke dag det er.

Hadde det ikke vært for ekstrem kløe på magen, hadde formen vært helt super.

Skrevet

6 dager over termin i dag........Utålmodig nå, men skal inn til vurdering på sykehuset i morgen tidlig. Regner med igangsetting da pga svangerskapsdiabetes.

Skrevet

Har igjen 58 dager og sliter med kynner. Har fått dei lynnedslaga i dåsa og det er ikkje godt.

Skrevet

huff...hele 68 dager igjen, og dødssliten... misunner dere som bare har noen få dager igjen... men så mye vonde kynnere som jeg har, så regner jeg nesten med å få litt før termin.. 14 dager hadde vært fint ;o)

Skrevet

68 dager igjen her, begynner å bli sliten og tung i kroppen nå. Sliter med bekkenløsning og dårlig nattesøvn. Likevel føler jeg at jeg har mer energi nå enn tidligere i svangerskapet, og det er en dårlig kombinasjon med at jeg faktisk ikke greier å bevege meg veldig mye...Gleder meg til onsdag for da begynner jeg på "en talls-uker" og da begynner jeg jammen meg nedtellingen for meg selv :)

Skrevet

Ja, og formen er egentlig bra bortsett fra en rygg som verker noe inne h****** og en forkjølelse som gjør meg potte tett i både nese og hode og det faktum at jeg sover så dårlig gjør det hele enda mer irriterende. Bortsett fra det så er formen bra, vasker hus setter sammen flatpakker og pusser opp, alt som må gjøres de siste ukene :-0

Skrevet

18 dager igjen. Formen er variabel. Sover ikke så veldig godt gjennom natten, men sovner fort når jeg legger meg og det er gull verdt.-) Har mange kynnere og "lynnedslag i dåsa" som er nevnt i et innlegg over her lyder veldig kjent. Jeg skulle ønske at nurket kommer snart, er absolutt ikke innstillt på å gå til terminen, håper jeg er i den %gruppen som får 14 dager før terminen.. *drømme-drømme*

Skrevet

1 dag igjen til termin i morgen!! :D Formen er finfin, hadde det ikke vært for vonde maserier hvert 30.min de siste dagene!

Skrevet

5 dager igjen her og formen er kjempe bra, altfor bra egentlig, venter på rier og smerter og alt det som følger med når fødselen er igang ;) Men neida her hopper jeg rundt like frisk som jeg har vært hele svangerskapet...!

Skrevet

10 dager igjen, men håper at det skjer før. Har fått noen dager før begge de andre gangene.

Har vært alene med guttene på 3 og 4 1/2 siden fredag så var veldig glad da mannen stod opp med dem og jeg fikk sove til han gikk på jobb i dag. Resten av dagen/kvelden er jeg alene med dem, aktive som bare det så regner med det blir en laaaaaaaaaaaang dag i dag også.

Masse aktivitet i magen, og mange kynnere. Føler meg som en flodhest tiltross for at jeg kun har lagt på meg 5 kg.

Veeeeeeeeeeeeeeeeldig klar nå!

Skrevet

9 dager igjen på meg. Begynte smått med rier inatt,men det roet seg,nå var det ca en halv time mellom hver rie,håper dette er starten og at jeg snart får treffe babyen:)

Skrevet

32 dager igjen idag. Begynner så smått å bli klar for fødsel. Kroppen er i allefall på god vei mot fødsel. Hodet er festet, magen lavere, kynnerne regelmessige og hadde rier for noen dager siden som gav seg etter 5 timer. Får håpe det drøyer litt til selv om jeg er ganske sliten av graviditeten for tiden.

Skrevet

16 altfor lange dager igjen. Alt er klart, og har vært det en god stund. Skal hente vogga som har stått hos mor og far i ettermiddag, så er alt i boks. Formen er dårlig. Kløe over rett og slett hele kroppen, grusom bekkenløsning, halsbrann, sure oppstøt, sover ikke på nettene osv. Litt mye klaging i dag, men deilig å få det ut. Fødte 4 dager før termin sist, men håper det skjer noe her om ikke så lenge. I natt hadde vært fint:) Lykke til alle dere som venter. Vi får holde ut, det er verdt det når det er over:)

Skrevet

jeg har 42 dager igjen til termin! =) om 2 dager er jeg altså offisielt høygravid! det har gått så fort. Formen er bob-bob, har bekken løsning og noen dager er ganske så ille. Men er strålende fornøyd med at tulla snart er her og prøver å være positiv hver dag :))

Skrevet

Jeg synes selv det var igår at det var 40 dager igjen, og jeg endelig kunne si jeg var høygravid. Og nå har jeg termin i morgen! Tiden går sykt fort, så kos deg og slapp mye av :) Jeg har fått mye hvile nå på slutten, og bekkenet er derfor blitt betydelig bedre :D

Skrevet

71..Men virker som om lille prinsessa vil ut før. Har allerede 2 cm åpning og moden morsmunn. Så har blitt sykemeldt en liten stund nå for å se om det fortsetter..Bekkenløsning har også meldt sin ankomst men er ellers i veldig god form :)

Lykke til videre i svangerskapet alle sammen :)

Skrevet

Plutselig er det "bare" 44 dager igjen - et tall man kan forholde seg til jo! Har fri neste uke og deretter bare to uker igjen på jobb. Hei hvor det går!

Gleder meg til de tre ukene fri før termin med god tid for meg selv til å fikse litt hjemme, handle litt julegaver og bare nyte adventstida. :) Med mindre hun skulle melde sin ankomst tidligere... Gikk 11 dager over sist, og har jo ikke de store forventningene til desemberbarn.

Skrevet

17 dager igjen :D Er egentlig ikke så lei, bare veldig utolmodig å spent på hvem som gjemmer seg i magen min <3 Formen er grei, en del kynnere og nedpress, lillegutt er hjertelig velkommen nå :D

Lykke til alle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...