Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #1 Del Skrevet 12. november 2011 Mange som pusser opp bruker masse penger på bad på 12-20m2, men hva er poenget? Det er et sted vi som regel er alene og sjelden trener, danser eller gjør andre ting som krever mye plass. Hva er poenget? Selv har vi et bad på 5m2 og et bad på 3m2. Det er mer enn nok for oss. Vi er en fammilie på 4. Jeg liker ikke en gang å sitte på toalettet når badet er på over 15m2. Selv med lukket dør har jeg følelsen av å sitte på utstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #2 Del Skrevet 12. november 2011 Utrolig digg med stort bad:-)!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #3 Del Skrevet 12. november 2011 Vi har 3 bad. Det ene er 16 kvm. Her kan hele familien ha hver sin kommode med klær, så slipper vi å dra med oss frem og tilbake. Det er også god plass til at vi alle kan stelle oss der om morgenen. Vi bruker de andre to badene kun til å gå på do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #4 Del Skrevet 12. november 2011 Stort bad og stort kjøkken er kjempeviktig, syns jeg. Det er mye viktigere enn stor stue, eller store soverom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #5 Del Skrevet 12. november 2011 Helt enig:-) 00:00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #6 Del Skrevet 12. november 2011 Stort kjøkken er jeg enig i. Det er et sammlingssted både for fammilie og venner, men store bad ser jeg ikke poenget med. Jeg ville mye heller ha et lite ekstra kontor eller hobbyrom for eksempel, for ikke å snakke om ekstra bodplass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #7 Del Skrevet 12. november 2011 Morgenstellet tar uansett bare 5 minutter og ingen av oss liker å gjøre det når andre sitter på toalettet likevell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #8 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg skulle gjerne hatt et stort bad med dusjnisje og badekar, en god stol hvor jeg kunne sitte i fred og ta fotbad, varmekabler i gulvet (da jeg var yngre likte jeg ikke å stå opp i det hele tatt, tok dyna med meg på badet og lå på det varme gulvet... mmmmm...) og godt med plass til rene håndklær og veggplass til håndkletørker.... På mitt lille 6m2 bad er det ikke plass til så veldig mye, det er ikke en plass man får lyst til å tilbringe mer tid. Jeg må være litt realistisk, huset vårt er gammelt og nøkternt, å legge inn et 15m2 bad er jo bare dumt når ikke engang kjøkkenet er så stort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #9 Del Skrevet 13. november 2011 Ikke alle er som deg Hi. Jeg elsker å tilbringe tid på badet og ha litt alburom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #10 Del Skrevet 13. november 2011 Når en bygger hus nå til dags er man pålagt å ha det stort nok til å kunne komme seg inn med en rullestol, snu rullestolen og komme seg ut igjen.. Jeg hadde ikke fått plass til en stor dusj, badekar, lintøyskap, good skapplass til sminke, kremer osv. Men er enig i at store bad uten "møbler" er stygt. Ser bare ut som de har bomma totalt.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #11 Del Skrevet 13. november 2011 Vi har til nå bare hatt et bad, og det har vært veldig lite. Med fire familiemedlemmer er det litt styr om det ikke er plass til to samtidig. Derfor har vi bygget et nytt bad i 2. etg og der har vi plass til det vi alltid har savnet. Bla.a Stort badekar som ungene kan bade i, og en deilig kurvstol som en av oss voksne kan sitte og lese avisa i mens ungene bader. DEILIG med stort bad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #12 Del Skrevet 13. november 2011 Ville ikke prioritert stort bad i et lite hus, men det er utrolig digg med en god stol på badet. Både til fotbad o.l. og for å sitte i mens barna bader, før de blir gamle nok til å bade uten tilsyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #13 Del Skrevet 13. november 2011 Litt usikker på hvor stort vårt bad er, men vil tro rundt 12m2. Før hadde vi et kjempelite bad, der det ikke var plass til noe. Det var dusj, do og vask og en liten ståplass. Forferdelig trangt. Nå som vi har stort bad frigjør vi mye plass fra andre steder i leiligheten. Vi har f.eks plass til vaskemaskin og tørketrommel på badet. Det er plass til tørkestativ, trenger ikke tørke klær i stuen lengre. Vi har plass til stellebord, så vi slipper å måtte skifte bleier på barnerommet. Og likevel, med alt dette og de vanlige tingene som dusj, do og vask, har vi god plass til å bevege oss og kan være flere stykker inne på badet samtidig. Ser på det som en stor fordel, ihvertfall nå som vi skal ha en liten baby. Lenge leve stort bad! Jeg kan aldri gå tilbake til et lite ett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #14 Del Skrevet 13. november 2011 Vi bor i en liten leilighet og har et lite bad (helt nytt bad, men dog..) på 4-5kvm ca. Det er alt for lite! Ikke har vi plass til stellebord her inne Pvs planløsningen, og det er bare dusj. Kunne tenke meg et bad stort nok til dusj OG badekar! Og plass til et stellebord og kanskje litt oppbevaringsplass. Men i vår 40kvm leilighet er det dream on ;-P Men hadde hatt stort bad om jeg hadde kunnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #15 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg skjønner heller ikke poenget med bad på størrelse med et soverom. Vi har to bad, det ene er vel på 4 kvm, det andre på ca 6. Vi skal pusse opp begge to snart, og kommer til å utvide det minste med 3 kvm, for 4 er for lite, der skal vi ha toalett, dobbeltvask og dusjkabinett. Det største har potensiale til å bli ca 10 kvm, og der ønsker jeg meg dusjnisje med to dusjer, og badekar, i tillegg til vask og toalett! Uansett størrelse på bad, så er det styggeste jeg vet sånne svæææære "dusjkabinett", med radio og forskjellige dusjinnstillinger.. Det er noe av det mest harry jeg vet om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #16 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg er enig med HI. Jeg ville mye heller ha eget vaskerom enn et større bad. To ganske små bad og et vaskerom er fint. Her har vi et lite bad ca 4m2 med dusj, do og vask + et lite skap og et litt større bad ca 6m2 med badekar (med dusjmulighet), do, vask og skapplass nok til det vi har av håndkær. Da barna var små hadde vi et veggmontert stellebord over badekaret. Vi har akdri hatt behov, eller ønske, om støre plass på badet. Vi har et vaskerom også på omtrent 6m2. Jeg ville heller utvidet det litt enn å prioritere større bad. 2 dusjer på samme bad ville være bare tull for oss. De få gangene vi dusjer samtidig bruker vi samme dusj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #17 Del Skrevet 13. november 2011 Vi har to bad på 8 m2 hver. De er helt greie, men jeg skulle gjerne hatt større bad. Skulle gjerne hatt plass til dobbel vask, stor dusjnisje og en kommode/skap + en stol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 13. november 2011 #18 Del Skrevet 13. november 2011 Mulig vi er veldig sære, og har veldig sære barn, men ofte ender det opp med at alle 6 vil være på badet samtidig om morgningene når vi skal stelle oss, og det er det ok med plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå