Sanna28 Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 er det ikke ei i cæsar som heter det? ellers et greit navn.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Helt greit. Ingen favoritt hos meg, men det har med assosiasjoner å gjøre. Det er ikke så vanlig heller i dag:o)
LilleBitteliten Skrevet 13. november 2011 #7 Skrevet 13. november 2011 Om det er noen i hotell cæsar som heter det eller ikke, er vell ganske likegyldig? Katrine er jo et veldig vanlig og brukt navn. Jeg liker det :-) Synes det er koselig!
Mrs Smith Skrevet 13. november 2011 #8 Skrevet 13. november 2011 Katrine liker jeg godt. Men nå har jeg 6 venninner som heter det, veeldig vanlig navn i mitt årskull.
Andreaa Skrevet 13. november 2011 #10 Skrevet 13. november 2011 Ei i cæsar? Tuller du? Katrine er et navn brukt gjennom veldig mange generasjoner, tradisjonsrikt som bare det. Og så klarer du å linke det til cæsar? av alle historiske personer som har båret det navnet! Må bare riste på hodet av kommentaren....
Andreaa Skrevet 13. november 2011 #11 Skrevet 13. november 2011 Jeg synes det er et veldig vakkert navn. Det er tradisjonsrikt og sterkt samtidig som navnet er feminint og pent. Det er ikke så mange som heter det av barn som blir født nå heller. Og jeg liker det også best stavet uten h. Flott navn! Heia Katrine!
Sanna28 Skrevet 13. november 2011 #12 Skrevet 13. november 2011 Jeg vet det er et vanlig navn med tradisjoner både i Norge og i utlandet. Måtte tenke litt på hvem alle de historiske personene du tenkte på var... Jeg vet det er noen kjendiser, journalister og innen sport som heter Katrine/Chatrine. Ellers kom jeg bare på Catherine Booth. Også er det Kate i England (hertuginne Catherine). Fordelen ved navnet er at det fungerer både på norsk og engelsk. Dersom man er opptatt av slikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå