Gå til innhold

Hva planlegger dere å gi til deres småttiser til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt på leke- komfyr eller traktor. Heller litt mot komfyr, han er ekstrem å skal styre med vår, kanskje han holder fred om han får sin egen... Han er vel egentlig litt liten til traktor, og kan vel få det på - årsdagen i stedet for...

Hva skal dere kjøpe??

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Har landet på lekekjøkken. Og noen smågaver som jeg ikke helt hva er enda;)

Skrevet

Her blir det lekekjøkken, så ønsker hun seg tilbehør som kjeler, kopper og kar og "mat" fra tanter og onkler. Vet hun får dokkevogn fra farmor og ski fra mormor og morfar. Det er ting vi har vurdert å kjøpe selv, men ønsket når de har spurt direkte.

Skrevet

her blir det trommer fra oss, pinky drakt og onepice fra storesøster :)

Så får han noe lekemat og lignende fra mormoren og mofaren. Ellers har vi ønsket litt forskjellig til han.

Skrevet

Står mellom lekekjøkken og dukkevogn. Men har ikke helt bestemt oss. Skal ikke være hjemme i jula, så et lekekjøkken tar jo ganske mye plass i bilen da...

Skrevet

Fra oss skal han få gyngehest, klær og kansje noen leker, så får han trommer fra mormor og morfar. Hva han får av farmor og farfar vet jeg ikke...

Skrevet

Vet ikke enda, har lyst å kjøpe lekekjøkken da.. :)

Skrevet

2-åringen får snowracer. Storebroren hans har det, og vet at det kommer til å bli veldig mye krangling om den når det blir akevær... 2-åringen ELSKER alt med ratt på... Lekekjøkken er jo også supert, da... Vurderer det litt selv, men vet ikke helt...

Skrevet

Her skal storebror få sin egen lenestol i skinn =) pluss litt annet stæsj. Vet han kommer til å få lekekjøkken av tanta si (svigersøster) :)

Lillesøster er jeg litt mer usikker på da hu bare er 4 dager gammel :P Men blir nok at hu får litt varmeklær og litt andre små ting som hu trenger =)

Skrevet

Han blir 2 år to dager før jul, han får da en hoppe ku! Til jul får han snowracer.

Skrevet

Så Kul den var.. :D Jeg digger jo alt av kumønster og kuer da.. haha, var jo en flott julegaveide.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...