Gå til innhold

Da takker jeg for meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker nå for meg da mitt svangerskap endte i en sa. Fikk mistanke da alle mine symptomer forsvant. Jeg hadde desverre rett :( utførte en hjemmeabort nå i helgen. Var veldig godt å ha min kjære hjeme hos meg. Jeg kom bare 10+4 :( lykke til videre til dere ale sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:( Så grusomt! Dette bekymrer meg mest av alt! Stakkars deg, håper dere blir rask gravide igjen med en frisk spire som klorer seg fast!
Skrevet

titter innom fra bligravid, og vil bare sende deg en klem. Har vært igjennom det samme selv - og vet hvor vondt og trist det er.

Men det blir bedre når det har gått en stund. Det er godt du har støtte og hjelp av din kjære, det er utrolig viktig.

- og hvis man er klar for å prøve igjen, skal det være gode sjanser for å bli raskt gravid etter sa.

Lykke til, hilsen en som tenker på deg og ønsker deg alt godt.

Skrevet

Hadde selvfølgelig ikke sa, men ma...samme kan nå det være. Men tusen takk for gode ord. Akkurat nå ser jeg mørkt på alt og vil bare ha min lille spire tilbake. Men det blir vel bedre etterhvert når vi bare kommer oss gjennom dette og kan prøve på nytt. Håper det går fort og at jeg snart er tilbake her.

Skrevet

Triste saker, sender deg en god klem :-)

Hadde selv en SA 9+2 for litt over 3 uker siden. Satser på at vi følges over i 1. tri igjen i løpet av kun kort tid :-))

Skrevet

Så trist mosmira:-( Hadde selv en MA 10+3, men nå 4 mnd etter er jeg gravid igjen 6+4. Håper at det klaffer snart for dere også, og at spiren klamrer seg fast! Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...