7569 Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 Vet ikke hva jeg skal gjøre ang grøt/ikke grøt eller mme/ikke mme. Lille fullammes men jeg har nok litt lite melk. Har prøvd grøt nå i ca 2 uker uten at det ser ut til å bli lengre søvn økter og hun er mye urolig på kveldstid. I dag har jeg kuttet ut grøten og gir mme.. Stakkar hun blir kanskje helt forvirret...? Er redd for å miste melken min så ønsker jo å amme så mye som mulig men kanskje hun ikke får nok stakkar liten..blir så sliten og stressa av å lure på om hun får nok eller ikke. Blir jo også så frynsete av å ikke sove så mye.. Hun har begynt med en litt klagende jamring på kvelden..vet inke hva det betyr, kan jo være trøtthet og da hun har sluttet å sove lange økter på dagen og sover nå maks en time av gangen. Hun våkner så lett! Uff nå føler jeg meg skikkelig sliten..hun sovner kun med puppen i munnen på kvrlden. Har ført søvnlogg og ca 10 oppvåkninger i løpet av natten. Hmm er det noen som har råd? Opplever samme? Forts god lørdagskveld alle småbarns mødre!
Regina Phalange Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 Hei! Stakkars deg, dette høres slitsomt ut! Jeg fullammet frem til 3.5 mnd. Begynte å gi en flaske på kvelden pga dårlig vektoppgang og mistenkte lite melk på kvelden. Ved fylte 4 mnd begynte vi med grøt. Etter et par uker var vi oppe i full porsjon. Baby er nå 5 mnd og får fortsatt en flaske på kvelden. Har ikke hatt noe å si for melken min, her renner det i strie strømmer :-) Et tips er å gi pupp når hun legger seg, og heller vente med flaske til det nærmer seg din sengetid, så får du kanskje et lengre strekk med søvn selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå