Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 Kjenner jeg begynner å bli fortvilet. Jeg har så vondt. Det finnes ingen tannlegevakt her jeg bor, så jeg må vente til mandag. Nå har jeg gått i minst et døgn med smerter og paracetn tar det ikke... Kan legevakten gi noe som er sterkere mot slike smerter? Det er jo ikke legen sitt domene i det hele tatt, men siden jeg ikke kan kontakte tannlege, kan jeg da kontakte legen???
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 De kan jo gi resept på smartestillende, men gir ikke ut piller selv. Har du et døgnåpent eller søndagsåpent apotek da? Ofte har en gammel tanta en paralgin å gi bort:)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #3 Skrevet 12. november 2011 Smerter er vel absolutt en leges domene. Jeg hadde tatt en telefon til legevakten og hørt iallefall, det kan ikke skade.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #4 Skrevet 12. november 2011 Ring legevakten du. På legevakten her jeg bor får man også kjøpt både medisin og tabletter så du kan være heldig at det er slik hos dere også.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #5 Skrevet 12. november 2011 Hvis de ikke kan gi ut noe, men bare resept så kommer jeg ikke veldig langt. ingen kvelds eller søndagsåpent apotek her nei Har ingen gamle tanter med paralgin, men forøvrig så virker ikke paralgin noe bedre på meg enn paracet. Tror jeg mangler de enzymene i leveren som omdanner kodeinet til morfin (fins noen som gjør det) hi
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #6 Skrevet 12. november 2011 Dere tror ikke legevakta blir sur for at jeg plager ham for dette? Dette er altså et lite sted så det er ingen mulighet for å bare stikke ned å trekke en kølapp.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #7 Skrevet 12. november 2011 Kombiner paracet m ibux, d er i likhet m ibux mulig å kjøpe i kiosken/butikken
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #8 Skrevet 12. november 2011 Har du prøvd å ta ibux og paracet sammen? Det gir bedre smertestillende effekt enn bare en av delene.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #9 Skrevet 12. november 2011 Klart de ikke blir sure, de sier i verste fall nei til at du kan få noe sterkere hos dem, ikke verre enn det. I så fall får du råd om hvilken cocktail du kan ta som vil virke best på tannpine.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #10 Skrevet 12. november 2011 ååååh Ibux har jeg rett og slett glemt. Jeg har akkurat tatt to paracet, i håp om at det skal fungere, men jeg sneder mannen ut nå for å se om han får tak i ibux. Tuuusen hjertelig takk for tips. Blir jo på gråten av glede for jeg er så sliten av å ha vondt. Skal prøve det først for å se om det fungerer, så kan jeg kanskje ringe legen om dette ikke fungerer. Forøvrig hjalp det litt å skylle munnen med listerine en god stund og i flere omganger Da ble jeg litt bedøvd inni munnen hehe. Men jeg kan jo ikke sitte med munnen full av listerine hele kvelden hehe hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå