M@mm@nmin <3 <3 <3 Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 I dag er det lørdag 12. november. Du går nå i 33. svangerskapsuke og har 57 dager (8 uker) til termin søndag 8. januar 2012
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 hehe synes det går treigt, har termin 7.jan=P
SNURF 5 GUTTER Skrevet 12. november 2011 #3 Skrevet 12. november 2011 Jeg har 59 dager igjen og synest at når jeg hadde bikket over 100 har det gått fort. Termin 10 jan.
HeltPerfekt<3 Skrevet 12. november 2011 #4 Skrevet 12. november 2011 Jeg har også termin 8.januar, og jeg er helt enig med deg, det går så fort! Jeg blir litt skremt jeg! Jeg er en av de heldige, og har hatt et veldig fint svangerskap, med veldig lite plager - så jeg er på en måte ikke helt klar for at det skal være ferdig enda Jeg trives veldig godt med å være gravid, det er den tiden jeg er mest fornøyd med kroppen min, og jeg har det generelt veldig bra med meg selv Og hvis du tenker på at rett før termin er det jo jul og alt som medfølger, så kan du tenke deg at tida kommer til å gå fort! Vips, så har vi fått de små nurkene våre Nyt den tiden dere har igjen jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå