kinaputten Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 jeg slet veldig med å få kontroll på strålen når jeg tisset, hostet, nøs lo osv. Kniping ble det så som så med, glemte det jo hele tiden. Men det er håp der ute, nå 1 år etter, er det endelig normale tilstander igjen, hurra Så da er det bare å sette igang igjen da med nr 3?
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 12. november 2011 #3 Skrevet 12. november 2011 Da ønsker jeg også lykke til med både kniping og det motsatte:) Hold oss oppdatert.....hehe:) Klem fra meg
lovina Skrevet 12. november 2011 #4 Skrevet 12. november 2011 Kjør på du! Her er min og straks ett år og kunne gjerne tenkt meg en til, selv om det er lite søvn pga fortsatt mye nattamming og urolig natt-baby Hvordan går det forresten her nord costamummy? Trives du?
7569 Skrevet 12. november 2011 #5 Skrevet 12. november 2011 Godt å høre!! Er litt bekymret på det området..glemmer det jo hele tiden!
enits40 Skrevet 12. november 2011 #6 Skrevet 12. november 2011 He-he, ja, godt det går seg til....Lykke til med prøving på nr. 3! Kjenner jeg er ørlite grann misunnelig på alle som har nye barn i vente...Her er punktum satt, så det er bare å nyte lillemann til fulle!! :-)
kinaputten Skrevet 13. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2011 er ikke helt klar for prøving enda da Men kroppen er det, så det er jo bra heldigvis. Vi trives enn så lenge her i nord, men litt av et sjokk for systemet som har vært vant til sol og sommer nesten året rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå