Gå til innhold

Middagskos i kveld da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde middagskos i går siden mannen skal jobbe i kveld.

Hjemmelaget pizza med biff, sopp og ananas med krydder fra Israel. Idag blir det kjedelig grønnsakssuppe, for den kan lages på forhånd og stå klar når vi kommer hjem fra tur. =)

Skrevet

Kyllingstrimler med grønnsaker og deilig krydder bakt i ovnspose. Har ikke helt bestemt meg hva jeg skal ha ved siden av. Kanskje potetbåter.

Skrevet

mannen er borte i kveld, så får se om jeg gidder å lage noe kos til meg :)

Skrevet

Vi har et vennepar som er fra Danmark som har invitert oss på dansk julebord, blir spennende og se hva vi får da!

Skrevet

Vi hadde ingenting i går, så blir hjemmelaget pizza i dag. Biffsnadder i morgen:)

Skrevet

Indrefilet av svin med champingon og løkstuing, og ris:) en sikker vinner:)

Skrevet

16:27 : Jeg tar gjerne oppskrift på løkstuing!:-D

Skrevet

Baktpotet med biff, løk, mais, agurk og kryddersmør. Salat ved siden av =)

Skrevet

Biff, fløtegratinerte poteter, sopp og brokkoli. Standard lørdagsmannemat.

Skrevet

Hesterompe/hale-gryte. Smakte veldig godt, som fårekjøtt. Utenlandsk mann som har laget dette. Hadde aldri funnet på det selv;)

Skrevet

Når jeg lager løkstuing, lager jeg en tykk hvitsaus, steker løken litt i stekepannen før jeg lar den trekke i sausen.

Skrevet

Det pleier å bli taco på lørdag ettersom de to eldste får bestemme. Men, de er på overnatting i natt, så da blir det mannen som handler med noe. Regner vel med det blir biff av noe slag.

Skrevet

Her blir det "hjemmelaget" pizza; med Nå bunn, peppes pizzasaus, smårettskinke og peppes kjøttboller til barna,.. og hvitløksmarinert biffstrimler, paprika, løk og ananas på vår,.. med masse ost,.. og Peppes dressing til ;) Og et stoooort glass Cola Zero!!! Yum..

Skrevet

Tandori chicken me ris å nanbrød(koriander og hvitløk) :-)

Skrevet

Helstekt indrefilet av hjort stod på menyen i dag. Servert med pommes frites, salat og bearnaise. Dessert var vaniljeis med varm sjokoladesaus. Mmmm:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...