Gjest Magnolia (nr 2 på vei) Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 Kan ikke huske dette ved forrige svangerskap.... Jeg husker ligamentamertene, at det strakk i sener og stakk litt nede på sidene.... Men jeg kan ikke husker at jeg var så øm og vond i magen som nå, tidvis både nederst og i hele magen.... Er det slik for dere også? Mye å bekymre seg for ...
nyttårsprins Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 Akkurat som deg hadde jeg ikke vondt i magen ved forrige svangerskap. Denne gangen er magen vond og øm hele tiden. Blir ekstra vondt når krabaten turner der inne. Jeg er nå i uke 34 og synes magen har vært ubehagelig øm helt siden jeg fikk mage. Viser vel bare hvor forskjellig ett svangerskap er fra et annet...
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 12. november 2011 #3 Skrevet 12. november 2011 Var mye øm de første mnd, kunne nesten ikke komme borti... Men bedre nå. uke23. Var ikke så ille sist.
Gjest Magnolia (nr 2 på vei) Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 ok, bare godt å høre, at det er litt normalt, når det ellers var nytt for meg... jeg er bare 15-16 uker, og synes d gjør litt vondt når det bittelille barnet turner og sparker, så det er tydeligvis annerledes enn sist...
Tyren78-09+12 Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Samme her! Forrige gang hadde jeg en del stikninger osv i sidene og litt menssmerter. Denne gangen har jeg mye mere vondt, og på en annen måte. Har også myyye mer og kraftigere menssmerter nå enn forrige gang. Er i uke 25+1. Av og til vondt i hele magen..føles som en ballong som skal sprekke..sliter også med treg avføring denne gangen, så kan være en sammenheng der også. Denne gangen er også sparkene mere overalt i magen, og ikke bare på høyre side slik som sist. Tror nesten han har større plass i magen nå enn han forrige.og det kan vel stemme sikkert når jeg er andregangs?...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå