Gå til innhold

Mye vondt i magen, dere?

Gjest Magnolia (nr 2 på vei)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke huske dette ved forrige svangerskap.... Jeg husker ligamentamertene, at det strakk i sener og stakk litt nede på sidene....

Men jeg kan ikke husker at jeg var så øm og vond i magen som nå, tidvis både nederst og i hele magen.... Er det slik for dere også?

Mye å bekymre seg for ... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat som deg hadde jeg ikke vondt i magen ved forrige svangerskap. Denne gangen er magen vond og øm hele tiden. Blir ekstra vondt når krabaten turner der inne. Jeg er nå i uke 34 og synes magen har vært ubehagelig øm helt siden jeg fikk mage.

Viser vel bare hvor forskjellig ett svangerskap er fra et annet...

Skrevet

Var mye øm de første mnd, kunne nesten ikke komme borti... Men bedre nå. uke23.

Var ikke så ille sist.

Skrevet

ok, bare godt å høre, at det er litt normalt, når det ellers var nytt for meg... jeg er bare 15-16 uker, og synes d gjør litt vondt når det bittelille barnet turner og sparker, så det er tydeligvis annerledes enn sist... :)

Skrevet

Samme her! Forrige gang hadde jeg en del stikninger osv i sidene og litt menssmerter. Denne gangen har jeg mye mere vondt, og på en annen måte. Har også myyye mer og kraftigere menssmerter nå enn forrige gang. Er i uke 25+1. Av og til vondt i hele magen..føles som en ballong som skal sprekke..sliter også med treg avføring denne gangen, så kan være en sammenheng der også. Denne gangen er også sparkene mere overalt i magen, og ikke bare på høyre side slik som sist. Tror nesten han har større plass i magen nå enn han forrige.og det kan vel stemme sikkert når jeg er andregangs?...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...