Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er med på dette? Hvordan foregår det? Liker du/babyen det? De har forskjellige grupper her jeg bor og den minste er fra 0-5 måneder, lurer på om jeg skal dra nå eller om jenta får noe særlig ut av det enda?Hun er 3 mnd, spørs jo litt hvordan det er lagt opp.. må man kunne synge selv? hehe..jeg har ikke verdens reneste stemme akkurat :P

De har det bare i kirken her..jeg er ikke kristen, men det har vel ikke noe å si eller er det bare "kirkesanger" ? Fant ikke babysang noen andre steder.

Tenker mest å dra for det sosiale egentlig, kanskje bli kjent med noen nye :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det babysang for 0-1 år. Også i regi av kirken. Men ikke bare kristne sanger, det synges alle slags sanger og div bevegelsesleker.

Jeg var første gang rett før jenta min var 6 mnd, men flere av de som var der hadde babyer på 1-3 mnd. Man sitter i ring og har babyen i fanget eller på gulvet foran seg(det ble lagt ut matter). Med oss var det 40 stk som møtte opp, så det ble en stor ring.

Man trenger ikke å være noen sangstjerne selv nei :-). Sangen har en tendens til å bli overdøvet av alle de små som også vil delta med sin stemme :-)

Jenta mi så ut til å like det, hun er nysgjerrig av natur, så er veldig opptatt av hva som skjer rundt seg, men virket ikke så "engasjert" i selve sangen. Men det kan jo komme med tiden.

For meg er det, som du sier, kjekt å delta på noe sosialt, og kanskje bli kjent med noen nye. Vi er nye på stedet her, så kjenner veldig få, og da er det et fint påskudd å delta på ting med baby.

Skrevet

Takk for svar :) Da skal jeg dra på mandag, gleder meg allerede :-D

Skrevet

Jeg går på babysang og min er snart 3mnd. De ligger som regel på en matte bare og så driver vi og leker med dem alt ettersom hva slags sang det er. Noen ganger skal de løftes og fly og div, min lille liker ikke alltid det.

Men jeg går der vel litt for min egenskyld for å komme meg ut og treffe andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...