Gromjenta Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 tenkte bare å høre om det stemmer at "de fleste fødsler starter på natten" for min del gikk vannet med første på dagen og andre på natten. håper denne starter på morgenen etter en gooood nattsøv (akkurat som om man har noe sånt for tiden!! ) en mnd igjen:)
Studine mevik Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Min forrige startet med vannavgang kl 3 på natta. Jeg visste på en eller annen måte at det var noe på gang da jeg gikk å la meg, men riene satte ikke i gang før en time etter vannet gikk. Kjente det bare på kroppen at noe var på gang
SNoor Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 Vannet gikk om natta med begge mine, så det stemmer vel det. Er jo litt betryggende at sjansen for at det skal skje på butikken ikke er så stor liksom
nyttårsprins Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 Vannet mitt gikk ved midnatt, og riene startet rett etterpå. Startet med rier hvert 5.minutt så det var bare å komme seg på føden. Jenta var ute 0930 om morgenen.
strikkedilla Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 Hos meg startet det med vannavgang i 3-3.30 tida på natta. Hadde ingen forvarsler som jeg veit om. Jeg brukte å våkne i den tida for å gå på do, så tenkte ikke over hvorfor jeg våknet denne gangen. I det jeg tråkka over dørstokken til badet gikk vannet. Riene startet etter dette, først svake og gradvis tettere og sterkere. Kl 09.50 var hun født.
Up&Go Skrevet 12. november 2011 #6 Skrevet 12. november 2011 Wow, så interessant, trodde dette bare var en myte, men mange ovenfor her som 'starta' om natta! Vannet mitt gikk 02.30 på natta og babyen ble født 13.00 neste dag. Våknet av et 'plopp' inni meg, råsnålt, og litt etter var jeg klissvåt! hihi ,-)
lavidaloca Skrevet 12. november 2011 #7 Skrevet 12. november 2011 Fødsel nummer to startet med vannavgang klokken fem om natta. Men fikk ingen rier. Pga av misfarget fostervann fikk jeg modningstablett klokken halv ett på formiddagen. Gutten var ute klokken sju på kvelden. Så her gikk også vannet på natta!
Ønskebaby08*12 Skrevet 12. november 2011 #8 Skrevet 12. november 2011 Første fødsel startet med vannavgang litt over kl ett på formiddagen. Det var blankt og ingen tegn til rier, så skulle komme til KK for sjekk i syv tiden om kvelden dersom ingenting skjedde. Ingen tegn til rier før etter at vi kom hjem fra KK i 22 tiden. Men, i 23 tiden samme kveld, begynte riene, ganske kraftig med en gang, og vi var igjen på KK i 02 tiden, da hadde jeg 3 cm åpning, og var i aktiv fødsel
Elvegris Skrevet 12. november 2011 #9 Skrevet 12. november 2011 Vannet gikk kl 01.00 om natta, rier startet et kvarter etterpå og kom aldri sjeldnere enn hvert fjerde minutt. Så det var i grunn bare å reise til sykehuset. Jenta ble født kl 08.01, så ganske effektiv fødsel egentlig.
barbabelle Skrevet 12. november 2011 #10 Skrevet 12. november 2011 Mitt gikk også på natten - rundt halv to-to. Med masse rier og fem cm i løpet av de påfølgende fire timene. Gikk radig unna med første fase av fødselen! Interessant å se at de fleste her hadde vannavgang på nattetid. Trodde det bare var en myte...
LeMaRa Skrevet 12. november 2011 #11 Skrevet 12. november 2011 Her gikk vannet kl 10.30 og snuppa var ute kl 14.00.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå