blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 noen her som har prøvd plumbotesten?? tenkte å prøve den i morra hhahaha er jo bare artig!
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 11. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2011 test for å vise kjønnet ( visst nok da) man tar morgenurinen i en kopp, tar den med ut og tilsetter 2 ss med plumbo pulver.. la det kjølne i en halv time og ser hvilken farge det får. brunlig/mørkt er gutt gul/grønn er jente.. tenkte at det e jillt å prøve bare for gøy.. hehe men vedli viktig at det blir gjort ute for det lukter visst veldi vondt!!!
Nutte87+ februar spire! Skrevet 12. november 2011 #5 Skrevet 12. november 2011 her viste den testen gutt, men vi skal ha jente =) så viste ikke riktig her. Men ringtesten sa rett =)
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 12. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2011 på meg viser den gutt, men jeg vet jo ikke enda hva jeg får. testen fra gendermaker.com viser jente- samme som ringtesten!!! blir kjempe spennende på UL i begynnelsen av desember ialle fall
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 12. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2011 bare for morro tok jeg en plumbotest igjen med dagurin, den viser da jente.. har aldri trodd att dette skulle være en test til å stole på så er jo bare moro! får jo svaret på UL om noen uker- forhåpentligvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå