Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Selv bytter jeg aldri julegaver, men noen gjør sikkert det. OG jeg merker at jeg har store vanskeligheter med å begynne på julegaver tidlig, i tilfelle mottaker vil bytte dem. Tar dere hensyn til det? Det samme gjelder med å kjøpe på salg. Eller kjøpe inn en bunke med leker på salg for å kunne gi ved bursdager utover året.. Hvordan gjør dere dette?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Ift til leker, så kjøper jeg ofte dette på salg. Kjøper da ting som jeg vet er lette å bytte uansett, som f.eks lego. Ellers er de fleste butikker greie ift bytting i jula uansett - med mindre man kjøper skikkelige sessongvarer.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 Man får nesten bytte uansett. I bokhandelen jeg besøkte sist uke sa jeg at boken var en julegave. De skrev da byttelapp for ut året. I lekebutikken sa dem at jeg ikke trengte byttelapp.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 Jeg bare spør om det er byttemuligheter og sier det er julegave... De fleste butikker gir byttelapp til over jul i november. Salgsvarer kjøper jeg bare som tilleggs gaver.. Hvis det gjelder leketøy,bøker til barn, så er som regel butikkene greie.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 Jeg personlig liker ikke å få gaver jeg ikke kan bytte, kan gi dere noen eksempler: I fjor fikk vi 12 rødvinsglass i rosendahl, alle uten byttelapp. Spurte om det var mulig å få byttet de på Jernia (eneste butikken som selger rosendahl her jeg bor), men uten byttelapp kunne de desverre ikke det... Og verken jeg eller mannen drikker rødvin og ikke hadde vi tenkt å samle på disse glassene heller................. Året før fikk jeg og mannen min ull. Og alt var i feil størrelse, og uten byttelapp. Garantert kjøpt på salg... Jeg har ei venninne som har kjøpt ull til ALLE i hele familien, på et utsalg. Dette er såkalte "feilvarer", så det går ikke an å få byttet det. Hun får ha lykke til... Skal noe til at hun vet størrelsen til alle de hun kjøper gave til;)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #6 Skrevet 11. november 2011 kjøper du julegaver nå, så får du vel byttelapp ut desember. Det gjø vi i vår butikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå