Ship shape Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Da sender æ babystøv og storken videre. den kom endelig her. etter ett år med prøving. Og 2 uker før jeg skulle til privat gu så hadde storken vært her. Så ikke gi opp jenter! Det er verdt alt når det klaffer. t.o.m kvalme og trøttheten. Det viktigste er å slappe av og ta livet med ro. Vi tok oss en uke ferie med pause fra prøving og alt. og da kom storken smygene. Når kroppen slapper av og hodet tenker på de positive tingene en har i livet allerede. Anbefaler privat gu for de har mye kortere ventetid(som regel). Ønsker dere alle lykke til og ikke gi opp. Dere er ikke alene! masse trylle babystøv ***********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Fiemamma Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Tar imot og gratulerer deg så mye <3 Lykke til i svangerskapet!
snupsi87 Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 Takk for babystøvet! Gratulere så my te dæ!!=)
Athina' Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 Så gøy lesing! :-)) Gratulerer så mye, og lykke til i svangerskapet! :-))
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 Gratulerer så mykje! Håper spira heng fast til den er "ferdig bakt"
Ship shape Skrevet 26. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2011 Nå er jeg i uke 10 og første svangerskapstime er unnagjort. og alle prøver fine. Neste time skal vi høre hjertet til lille trille. All prøving og strev og ork er helt glemt. Og gleden har tatt over i hjertet der det såre og vonde var under prøvetida. Det er verdt hver eneste tåre og bekymringer man har hatt. (Nå tuter æ bare når noen på tven gråter).Tenk positivt og det positive gror Vet hva alle som er her ønsker seg til jul Håper nissen er ekstra snill i år for dere alle. Men er mange som strever men som ikke sier noe.Flinke dere er å snakke om det og gjøre det til en ting som kan prates om.Sorger halveres ved å deles. Og så lærer mennesker at det ikke er en selvfølge å kunne få barn. Mange venninner av meg som har fått en aha opplevelse av å si ting uten å tenke seg om at ting ikke er en selvfølge. Som såret meg eller andre i min situasjon. Stå på jenter! Men det viktigste: Nyt juletiden og slapp av. Plutselig så kommer storken flyvende. Ha ei fin adventstid og jul og nyttår! Det fortjener hver enkelt av dere! God Jul!
Grynet:) Skrevet 26. november 2011 #8 Skrevet 26. november 2011 Takk og god jul! *ruller meg i babystøv*
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 26. november 2011 #9 Skrevet 26. november 2011 gratulerer så mye Ship shape :) utrolig koselig å høre at dere endelig har fått det til håper vi kommer etter snart <3 lykke til videre :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå