Gå til innhold

Er jeg gaal? men ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

de sier at besafe gravidbelte er anbefalt å brukes fra andre graviditets mnd. Vurderer å kjøpe det...

Eller er jeg noe "gal" for å kjøpe slikt nå?? er 6+1 (hvis ikke er jeg 5+3). Har to forskjellige, en via legen beregning og en via min egen :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er heldig som er gravid :))))))))))))

Luksus problem, hadde jeg vært deg så hadde jeg sikret den dyrebare lasten.

Kos deg masse i gravideteten.

Skrevet

hvem sier det, og hvor staar det ;)? da maa jeg handle det etterhvert og...

har du faatt time til UL?

jeg skal inn 22. november... da er jeg 5 pluss 6... haaper de kan se om babyen er i livmora da ;)

Skrevet

Heia.

Skal på privat UL den 23, da er jeg ca 7 uker på vei (ut i fra min beregning) men 8 uker i følge legen sin :P

Skal på UL til Riksen den 1. des.

Her er linken ang besafe: http://www.hts.no/no/products/pregnant.php

Adine: vel som de sier på den filmen er det ingen som har direkte forsket på det at de funker, men jeg velger å kjøpe det for min egen sikkerhet/trygghet med at jeg tror det har virkning ;-) hehhe... som sagt, kanskje noe smågal :P Og andre jeg kjenner sier de har det mer behagelig også ;-) hihihi...

Forresten, du ska jo UL dagen FØR meg :D Spennende :D:D:D

Skrevet

hehe.. kommer nok til aa kjøpe det jeg og... ble bare litt forrundra over linken jeg la ut ;)

ja, var paa UL i gaar jeg.. 4pluss1, men hun kunne ikke se noe annet enn at slimhinna var blitt tykk.. saa var alt for tidlig...

men jeg trenger aa utelukke at det er ex.u.... saa derfor fikk jeg ny time 22 november ;) og da haaper jeg veldig at gyn tar seg tid til aa leite etter et bankende hjerte!!

jeg skulle faa papirer far riksen om at jeg skulle ta tidlig ultralyd her jeg bor, og med hva de ville legen skulle se paa ;) saa venter paa papirene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...