SNURF 5 GUTTER Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 får jeg ikkje ca 2 timers søvn på dagen så sitter jeg i 5 tiden og dupper her og der. Er det fleire som har det slik ? Uke 31+5
ragna+1 Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Ja, gjett om jeg har det likt.. :-S Er nå 36+2, og hadde håpet at jeg skulle få litt energi før fødselen, men enn så lenge har jeg ikke merket noe til den.. Sofaen har vært godt brukt den siste mnd....
SNURF 5 GUTTER Skrevet 11. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2011 Har du hatt det lenge ? Er redd detta vil vedvare til fødselen. Har slitt nå i 3 uker med detta.
nyttårsprins Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 Har hatt det slik i noen uker, og er nå i uke 34. Merker allerede i 17-18-tiden at jeg begynner å lengte etter sengen. Må myse for å ikke slukne. Noen dager har jeg rett og slett lagt meg med min datter klokken 2100. Nå skal det sies at jeg våkner stort sett annenhver time hele natten, så det er nok en god grunn til at jeg er trøtt. Men jeg føler meg rett og slett totalt tappet for energi. Har ingenting å bidra med og absolutt alt er et ork. Håper energien kommer tilbake når nurket er ute... Tillat deg selv å være trøtt og sliten. Ikke ha dårlig samvittighet. Det er jo tross alt en skikkelig utmattende prosess å gå gravid, - og ikke alle får turbo-energi det siste trimesteret. Jeg har hvertfall ikke sett noe til den energien... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå