Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #1 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg endret skattekortet mitt og har prosenttrekk, kan det være derfor? Har alle halvskatt denne måneden, eller varierer det fra firma til firma? Skuffa nå, men det blir vel bra til skatteopppgjøret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #2 Del Skrevet 11. november 2011 Det er neste lønn som er halv skatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #3 Del Skrevet 11. november 2011 Trodde det var i desember det var halv skatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #4 Del Skrevet 11. november 2011 Hehe! Er ikke halv skatt i november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #5 Del Skrevet 11. november 2011 åh, trodde det var i november jeg - greit å ha pengene i litt god tid før jul:) Mener vi har fått det i november før, men så har vi endret lønnssystemer og datoer. Godt å høre:D Får glede meg til neste mnd da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #6 Del Skrevet 11. november 2011 Ja, det er nok i sesember det er halv skatt, så du får glede deg til det! I min forrige jobb hadde vi lønningsdag den 20 hver måned. Da ble lønna i desember betalt ut den 15 for å få litt til å bruke pengene før jul. Mitt beste tips der derimot å handle inn julegaver hele året/ sommer/ høst, slik at man bare kan kose seg med pengene som kommer i desember. Er jo endel større regninger som kommer de tre første månedene i året, så da kan det jo også være kjekt å sette av litt penger til det.. Skal glede meg til neste måneds lønn sammen med deg, jeg. Er alltid kjekt med større lønninger! Mvh Leia81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #7 Del Skrevet 11. november 2011 På min jobb får vi lønn 20 hver mnd. Da er det halv skatt i november og vanlig skatt i desember.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå