Gå til innhold

Normalt å "miste" ALT av symptomer?

Anbefalte innlegg

I uke 8 begynte kvalmen å forsvinne, og nå er den borte ( Jeg er i dag 10+5).. Kun litt småuggen en sjelden gang.. Brystene verker aldri lenger, føler ikke jeg har humørsvingninger eller er lettrørt lenger. Ingen voksesmerter fra livmor, ikke noe mer trøtt enn vanlig (før graviditet), ikke noe følsom luktesans og ingen rare lyster/ulyster....

Sorry nok en slik tråd som dette, men kan ikke annet enn å bli bekymret for MA. Ikke blødd en dråpe, men hadde så sykt mye og sterke sv skaps tegn i mitt forrige sv skap, at dette skulle man jo nesten tro var umulig...

Av det som kan være sv skaps tegn som jeg fortsatt har, er det kun kviser, og at jeg fortsatt tisser en del (må opp 1 gang hver natt). Blir også raskere sulten enn når jeg ikke er gravid..

Noen som kan komme med noen solskinnshistorier her? Eller meninger enten den ene eller andre veien?

Fortsetter under...

Samme her. Det eneste jeg kanskje merker er at jeg er litt trøtt, men ikke ekstremt. Men jeg husker at jeg faktisk var likedan forrige gang. Og da kom det en sunn og frisk jente!!! Var kjempe frisk hele svangerskapet, bare litt trett og sliten så det går faktisk ann. Kanskje det er jente denne gangen også?

Man tenker jo på alt nå i starten, men jeg prøver i allefall å nyte at jeg ikke er i dårlig form( men innrømmer glatt at det ikke er enkelt)

Så lenge du ikke blør så prøv å nyte tilværelsen. Symptomer/ plager kommer fort nok!!!

Hei!

Eg er i 12. veke i morgon, og er også bekymra for MA. Blir liksom verre av alt ein les på nettet av kor mange som opplever spontanabort. Har to friske gutar frå før, og ingen SA, men er likevel bekymra. Med dei to første hadde eg blødningar i 1. trimester, og fekk sett hjarteaktivitet på tidleg ultralyd, -og dermed var eg ikkje bekymra for MA. No har eg bra med kvalme og trøttheit, ligamentstrekkingar ol, men magen er mindre no enn for tre veker sidan (sikkert mindre luft...). Nei, vi får lage ein bekymra-klubb. :)

Lykke til!

Tusen takk for svar:-)

Ja jeg lurer jo litt på om jeg venter jente jeg også Lykkelig78;-) For med gutten var jo jeg FORFERDELIG dårlig leeenge... Og jeg må si at stort sett så nyyyyter jeg hvor utrolig deilig det er å slippe unna den evige kvalmen og oppkast+++, men så kommer jo den ekle tvilen innimellom da.... Det er så fælt, og som aMA80 over her sier, så er det jo sykt mange sa her på 1.tri, så kanskje ikke så lurt å lese så mye her inne, men føler jeg hadde vært like bekymret uavhengig av det... Jaja får jo vite det tidsnok uansett, det er bare det med å smøre seg med liiiitt tålmodighet;-) Så får vi nyte kvalmefri og håpe og tro at de lille gullene har det godt inni oss!

Lykke til videre begge to:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...